سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی احداث قرارگاه اربعین در مرز خسروی

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی احداث قرارگاه اربعین در مرز خسروی شهرستان مرزی قصرشیرین با حضور معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو خبر داد.

رضا داودی رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کرمانشاه گفت : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور ارائه خدمات بهتر و در شان زائرین اربعین حسینی یک قطعه زمین به مساحت ۳.۴۶ هکتار را در خسروی جهت احداث قرارگاه اربعین در اختیار وزارت نیرو قرار داد و امروز شاهد آغار عملیات اجرایی آن هستیم.

وی اظهار داشت: مرز خسروی به عنوان نزدیک‌ترین مرز به عتبات عالیات کشور عراق است و با تمهیدات اندیشیده شده و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم توسط وزارت نیرو در مرز خسروی، این پایانه عبوری اربعین آماده استقبال از زائرین اباعبدالله الحسین (ع) است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان با اشاره به نقش کلیدی احداث قرارگاه اربعین در خدمات رسانی هر چه بهتر به هم وطنان افزود: شرکت‌های صنعت آب و برق استان کرمانشاه هم به صورت مستمر نشست‌هایی را به منظور آمادگی برای میزبانی از زائران اربعین در مرز خسروی برگزار می‌کنند.

داودی اضافه کرد: به طور قطع با همراهی سایر همکاران دستگاه‌های اجرایی استان تمامی امکانات رفاهی لازم جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم پیاده روی اربعین فراهم خواهد شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.