استاندار کرمانشاه گفت : باغات سرمایه‌های کشاورزان هستند و نباید هیچ باغی بر اثر بی‌آبی، خشک شود.

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه گفت : دستگاه‌ها برای ارتقای سطح آمادگی خود در مواقع بحرانی باید رزمایش‌های منظم برگزار کنند.

امیری مقدم با تقدیر از زحمات ادارات خدمات رسان استان گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته خوشبختانه تابستان امسال شاهد کاهش خاموشی‌ها و کاهش قطع آب شرب در مقایسه با سال گذشته بودیم که جای تقدیر دارد.

وی بر ضرورت فرهنگ سازی در زمینه مصرف آب تاکید کرد و گفت: تا زمانی که الگوی مصرف آب در میان شهروندان و همچنین الگوی مصرف آب در حوزه کشاورزی اصلاح نشود، همچنان شاهد تنش آبی خواهیم بود و دستگاه‌های خدمات رسان باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند.

مدیر ارشد استان بر ضرورت آبرسانی به باغات استان تاکید کرد و گفت: باغات سرمایه‌های کشاورزان هستند و نباید هیچ باغی بر اثر بی آبی، خشک شود.

وی تاکید کرد: اگر سرمایه کشاورزان از دست برود آن‌ها راهی حاشیه شهر‌ها می‌شوند و بر مشکلات موجود افزوده می‌شود.

امیری مقدم از شکل‌گیری کارگروه تخصصی شناسایی ساختمان‌های پرخطر در استان خبر داد و گفت: این کارگروه‌ها علاوه بر شناسایی ساختمان‌های غیر ایمن، باید جلوی هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی را هم بگیرند.

استاندار تاکید کرد: دستگاه‌های خدمات رسان نباید به هیچ ساختمانی تا زمان صدور پایان کار از طرف شهرداری، خدمات ارایه کنند.

وی بر ضرورت نظارت بیشتر بر ساخت و ساز‌ها در حاشیه شهر‌ها تاکید کرد و گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته ساخت و ساز‌های بی ضابطه بسیاری در حاشیه شهر کرمانشاه صورت گرفته و این وضعیت، آسیب‌های اجتماعی بسیاری را پدید آورده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.