سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید نماینده ولی فقیه در استان قزوین از پارک علم و فناوری

پژوهشگران شرکت‌های دانش بنیان در بازدید نماینده ولی فقیه از پارک علم و فناوری، جدیدترین دستاورد‌های خود را معرفی کردند.

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نمایدنده، ولی فقیه و امام جمعه قزوین در بازدید ازبازدید امام جمعه قزوین از پارک علم و فناوری پارک علم و فناوری استان گفت: جوانان پر شور و اندیشمند در عرصه علم و دانش و فناوری در واقع افسران پای کار مطالبات رهبر انقلاب هستند.

حجت الاسلام عابدینی افزود:اگر مردم بدانند که این جوانان با تحقیقات و فعالیت‌های علمی و پیشرفت‌هایی که به دست می‌آورند چه در‌های رحمت، برکت و خیرات الهی به روی آنان باز می‌کنند بسیار خوشحال و امیدوار می‌شوند.

وی اضافه کرد: در واقع ما با دیدن این تولید کنندگان علم و دانش، افسوس می‌خوریم که چرا ۴۰ سال پیش شرکت‌های فناور و دانش بنیان این حرکت را آغاز نکردند که اکنون به نتایج و ثمرات بیشتری رسیده باشیم.

نماینده ولی فقیه افزود: امیدواریم مدیران صنعتی این فرصت‌ها را غنیمت شمرده و این جوانان را بکار بگیرند تا شاهد انقلابی در صنعت باشیم.

احمدی رئیس پارک علم و فناری هم در حاشیه این بازدید گفت: خوشبختانه در این سال‌ها پیشرفت‌های خوبی به لطف فرزندان این مرز و بوم در پارک علم و فناوری اتفاق افتاده و تولیدات بسیار ارزشمندی ارائه شده است.

رئیس پارک علم وفناوری افزود: امیدواریم با همراهی و همگرایی که در مجموعه مسئولین استان ایجاد شده در سالی که شعار آن مزین به دانش بنیان‌ها است بتوانیم این فرمان رهبری را اجرایی کنیم.

احمدی افزود: در حال حاضر ۱۳۰ شرکت دانش بنیان در مجموعه پارک علم و فناوری فعالیت می‌کند که علاوه بر آن مراکز رشد در دانشگاه بین اللملی امام خمینی (ره)، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد نیز فعال است.

وی گفت: اگر بتوان این مراکز فناوری را یکپارچه و بصورت مشترک با سیاست گذاری پارک علم فناوری به سمت جلو هدایت کنیم اثر گذاری آن بیشتر خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.