سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی بیش از ۹هزار متقاضی بهسازی و نوسازی مسکن روستایی

معاون مسکن روستایی استان همدان از معرفی ۹۵۸۶ متقاضی بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به بانک‌های عامل خبرداد.

محمدباقر خوش‌کردار گفت: سال گذشته سهمیه استان همدان برای دریافت تسهیلات بهسازی مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۴۹۵ متقاضی بود که ۹۵۸۶ متقاضی به سیستم بانکی معرفی شد.

به گفته او  تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی بهسازی مسکن روستایی، هنوز به استان‌ها ابلاغ نشده است و به محض اینکه به استان ابلاغ شود در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون مسکن روستایی استان همدان گفت: متقاضیانی که بعد از آبان ۱۴۰۰ به بانک‌ها معرفی شده‌اند، به شرط اینکه پایانکار دریافت نکرده باشند نیز می‌توانند از وام ۲۰۰ میلیونی دریافت کنند.

خوش کردار: از ۱۵۶ هزار و ۳۰۱ واحد مسکن روستایی استان همدان تا کنون ۱۰۶ هزار واحد بهسازی و نوسازی شده است به طوریکه شاخص بهسازی مسکن روستایی استان همدان ۶۴درصد است.

او با اشاره به اینکه سهمیه استان همدان در بهسازی مسکن روستایی ۱۱هزار و ۴۹۵ فقره بوده است، تاکید کرد: ۹۵۸۶ فقره به بانک‌های عامل معرفی شده و ۱۵۳۲ واحد به بهره برداری رسیده است.

معاون مسکن روستایی استان همدان با بیان اینکه شهرستان رزن با شاخص ۱۰۰ درصدی اولین شهرستان در زمینه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی است، اظهارکرد: شاخص نوسازی در شهرستان نهاوند ۸۸ درصد، ملایر ۷۳ درصد، بهار ۵۳ درصد، تویسرکان۵۰ درصدی، اسدآباد ۴۶ درصد، کبودراهنگ ۴۱ درصد، فامنین ۴۴ درصد و همدان ۵۱ درصد است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از سال ۸۴ تا کنون ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بهسازی ونوسازی مسکن روستایی در استان همدان پرداخت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.