سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلیه زباله جلوی یکی از ادارات در یاسوج

صبح امروز کارگران شهرداری یاسوج انبوهی از زباله را جلوی سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تخلیه کردند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تخلیه زباله جلوی این اداره به هر دلیلی ناپسند است و سلامت شهروندان و ارباب رجوع را به خطر می‌اندازد.

چراغ سحر می گوید: شهرداری از ما مطالبه دارد و ما نیز از شهرداری مطالبه داریم.

او گفت: مطالبات تامین اجتماعی از شهرداری بدهی های انباشته شده شهرداری و سازمان های تابعه و پیمانکاران شهرداری در سال های گذشته و در حال پیگیری است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان در خصوص مشکلاتی که بین شهرداری و تامین اجتماعی وجود دارد می گوید: شهرداری ۲۳ میلیارد تومان به تامین اجتماعی و تامین اجتماعی ۶ میلیارد تومان عوارض به شهرداری بدهکار است.

چراغ سحر با بیان اینکه بدهی شهرداری مربوط به آرامستان ها، فضای سبز و پیمانکاران است و بدهی تامین اجتماعی مربوط به عوارض شهری است گفت: شهرداری مدعی است مطالبات پیمانکار طرح ها ارتباطی به شهرداری ندارد.

او می گوید: چندین جلسه با شهردار یاسوج و نمایندگان شهرداری برگزار شد و با توجه به اینکه شهرداری یاسوج اقدامی بابت پرداخت بدهی خود انجام نداد، در خصوص مسدود شدن حساب های شهرداری نزد بانک شهر و بانک ملی اقدام شد.

به گفته مدیرکل تامین اجتماعی استان، اما با توافقی که شب گذشته با مدیرکل امور شهری استانداری انجام شد و با توجه به بحران اخیر، از این کار صرف نظر شد.

چراغ سحر با تاکید بر اینکه ما تعامل و رفع مشکلات را از طریق برگزاری نشست موثرتر می داانیم، از مسئولان شهرداری خواست با تعامل و ارائه راهکار صحیح مشکلات این دو حوزه رفع شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.