سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع حواله ارزاق به هزار و ۸۰۰ هیئت مذهبی در البرز

رئیس تنظیم و پخش نذورات هیئت‌های مذهبی تبلیغات اسلامی البرز گفت: مقرر شد حواله ارزاق مورد نیاز هزار و۸۰۰هیئات مذهبی برای ایام محرم، صفر و اربعین بین آن‌ها توزیع شود.

آقای  محمد شیخ‌الاسلام گفت:  طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده  با جهاد کشاورزی استان، اصناف و دستگاه‌های نظارتی مقرر شد حواله ارزاق مورد نیاز هیئت ها برای ایام محرم، صفر و اربعین بین آن‌ها توزیع خواهد شد که البته این حواله فقط به هیئاتی ارائه می‌شود که مجوز فعالیت دارند.

او گفت: در حال حاضر ۵۰ تن برنج، ۵۰ تن شکر، ۲۰ تن گوشت قرمز، ۱۶ تن روغن و ۱۰ تن مرغ تامین شده تا بنا بر میزان تقاضا بین هیئات‌داران توزیع شود.

آقای شیخ الاسلام می گوید:  از آنجا که تقاضای کرج با توجه به تعداد هیئات مذهبی بیشتر بوده با اداره جهاد کشاورزی بنا به نیاز هیئات کرج، درخواست کردیم ۲۰ تن برنج، ۳ تن روغن و ۱۰ تن گوشت بیشتر از سهمیه برای این شهرستان تأمین شود.

او گفت: هزینه پرداختی این حواله‌ها به تناسب نرخ موجود در بازار کمتر است، از این رو استقبال هیئت‌ها از این طرح خوب بوده است.

شیخ‌الاسلام می گوید: برای جلوگیری از سواستفاده و بروز خطا در روند دریافت حواله‌ها تمامی مراحل با نظارت بازرسان انجام می‌شود و بعد از پایان ایام عزاداری عملکرد هیئات‌داران در نحوه استفاده از حواله‌ها براساس میزان مصرف اقلام بررسی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.