سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انقلاب اسلامی برخاسته از محرم و صفر است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران برخاسته از محرم و صفر و ادامه راه نهضت امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در مراسم اهتزاز پرچم عزای سیدالشهدا در جایگاه ولایت خرم آباد گفت: ماه محرم ماه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی سرور و سالار شهیدان، فرزندان، اصحاب و یاران امام حسین علیه السلام است.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ دین خدا و حاکمیت دین اگر نیاز باشد، عزیزی مانند امام حسین علیه السلام جانش را فدا می‌کند، گفت: برپایی برنامه‌های سینه زنی، اجتماعات حسینی همه باید در راستای احیای نهضت حسینی باشد.

امام جمعه خرم آباد گفت: ثبت ملی جایگاه ولایت و کتیبه این جایگاه در سطح کشور یک کار فرهنگی و ارزشی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین گفت: به اهتزاز درآمدن پرچم حسینی در این جایگاه نشان از ارزش‌های اسلامی و اهدافی که امام حسین علیه السلام جان فشانی کرد را دارد و ملت ایران به ویژه مردم لرستان آن را زنده نگه داشته است.

وی می گوید: انقلاب اسلامی برخاسته از محرم و صفر است و مردم ولایتمدار، متدین و انقلابی استان لرستان در راه اهداف آرمان‌های اسلامی مستحکم و پابرجا ایستاده‌اند.

وی گفت: همسران و مادران شهدا با پیروی از حضرت زینب سلام الله علی‌ها فرزندان خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی به جبهه‌های حق علیه باطل فرستادند.

امام جمعه خرم آباد در ادامه از همه کسانی که در ثبت ملی جایگاه ولایت خرم آباد شبانه روز تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد. در این مراسم پرچم عزای سیدالشهدا در جایگاه ولایت خرم‌آباد به اهتزاز درآمد و از کتیبه این جایگاه رونمایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.