سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح‌های در دست اقدام شرکت آب و فاضلاب در شهر کرمانشاه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از اجرای طرح‌های در دست اقدام این شرکت در شهر کرمانشاه و رفع مشکل افت فشار و قطعی آب در مناطق جنوب و جنوب غربی این شهر تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : باتوجه به آبرسانی از سد گاوشان به شهر کرمانشاه و تقویت فشار آب شبکه در این شهر پروژه خط بین مخازن چمن به مخزن جمهوری به طول ۲ هزار و ۴۰۰ متر و ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت پمپاژ ۴۰۰ لیتر آب در ثانیه آغاز شد.

وی از پیش بینی اتمام این پروژه تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه مشکل افت فشار آب مناطق تحت پوشش این مخازن که شامل شهرک‌های واقع در جنوب و جنوب غرب شهر کرمانشاه است، مرتفع خواهد شد.

داودی به دیگر طرح‌های در دست اقدام شرکت آبفا استان در شهر کرمانشاه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این طرح‌ها با افزایش ظرفیت تولید آب و ایجاد زیرساخت‌ها لازم موجب تقویت آب بین حوزه ای، توزیع عادلانه و مناسب آب در سطح شهر کرمانشاه خواهند شد و به طور قطع با اجرای این پروژه‌ها در تابستان سال آینده شاهد تنش آبی در این شهر نخواهیم بود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.