سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش نا محسوس فدراسیون برای شناسایی افراد معترض به داوری/ حقوق معوقه داوران تا آخر هفته پرداخت می شود

میرشاد ماجدی گفت: افرادی به صورت ناشناس در ورزشگاه ها مستقر شدند تا کسانی که به داوری معترض هستند را شناسایی کنند.

 

میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال در حاشیه سمینار دانش‌افزایی داوران و کمک داوران گفت: امیدوارم ماسک‌ها به زودی برداشته شود، همانطور که در فوتبال هم ماسک‌های دو رویی پس از سال‌ها برداشته می‌شود. با وجود بیماری وزیر ورزش، دیشب بیش از یک ساعت با او صحبت مردم که ۴۰ دقیقه آن درباره سیستم کمک داور ویدیویی بود. معتقدم اگر این سیستم بیاید، بسیاری از دلالی‌ها و دو رویی‌ها برطرف می‌شود.

چرا برنده به داوری معترض است؟ 

ماجدی بیان کرد: من مربی، سرمربی، سرپرست و بازیکن بوده‌ام و می‌دانم این اتفاق چگونه است. کسی که داوری کرده، چگونه در لحظه می‌تواند تشخیص دهد، اگر تشخیص داد هنر او بوده است. علاقه‌مندان استقلال و پرسپولیس، فکر و ذهنشان پیروزی است. من نمی‌دانم برنده چرا به داور اعتراض دارد؟

شناسایی افرادی که به داوری اعتراض می کنند

او ادامه داد: حضور VAR کار ما را هم ساده‌تر می‌کند، زیرا مقابل مفساد و دلالی را هم می‌گیرد. من ۳ بار در این فصل کمیته استیناف و انصباطی زا خواستم تا افراد نامحسوسشان را در استادیوم‌ها برای شناسایی افرادی که اعتراض بیجا می‌کنند، بگذارند. ما هم جریمه‌ها را افزایش می‌دهیم و عدد‌ها را هم بالا می‌بریم. من حقوقی که می‌گیرم، حقوق آدم ۲۴ ساعته نیست.

برای پول وارد فوتبال نشوید 

ماجدی گفت: شما هم اگر بخواهید برای پول بیایید، نیایید، چون در این فوتبال حالاحالا‌ها چنین تغییراتی نیست. افزایش قیمت سال گذشته هم با پیگیری‌های مجدد افشاریان انجام شد. من باید پول داشته باشم و در آمد داشته باشم که بتوانم پول شما را بدهم، اما پول ما آن طرف گیر است و پول ما را نمی‌دهند. با چه مشقتی توانستیم حقوق را زیاد کنیم. من چیزی که واقعیت دارد را انجام می‌دهم. من دوباره با کمیته انضباطی و استیناف جلسه می‌گذارم تا در خصوص داوران و مربیان و بازیکنان شفاف‌سازی کنیم.

اشتباهات سهوی است اما جریمه در پی دارد 

سرپریت فدراسبون فوتبال گفت: شما هم باید بتوانید اشتباهاتتان را قبول کنید. حتی اگر جریمه شدید و چند بازی به شما قضاوت نرسید، تمکین کنید. من می‌دانم که شما طرفدار رنگی نیستید و اشتباهات سهوی است، اما بهترین رویکرد تمکین کردن است.

var ما را از اتهام تبانی خلاص می کند

او در خصوص سیستم کمک داور ویدئویی گفت: همه چیز فوتبالی و گردن فدراسیون نیست. من در قرعه‌کشی سازمان لیگ گفتم که var به نیم‌فصل اول نمی‌رسد. حضور این تکنولوژی ما را هم راحت‌تر می‌کند، زیرا فدراسیون و داوران را از تهمت‌هایی، چون تبانی و به نفع تیمی سوت زدن، عاری می‌کند. 

فرهاد مجیدی بیشترین کارت را گرفته

او در پایان گفت: از داوران ممنونم که در این عکس‌ها اقتدار خود را نشان دادند و به خوبی قضاوت کردند. البته این عکس‌ها بیشتر تبلیغ فرهاد مجیدی بود، زیرا ظاهرا بیشترین کارت را گرفته است.

گفتنی است با دستور میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال تا هفته آینده تمامی دستمزد ها و معوقات پرداختی فدراسیون فوتبال به داوران ، به حسابشان واریز خواهد شد.

انتقال کمیته صدور مجوز به فدراسیون 

ماجدی گفت: به دنبال این هستیم تمام زحمت و فشار ها را از روی دوش سازمان لیگ بر داریم و کمیته صدور مجوز را به فدراسیون آوردیم و مسئول آن هم مشخص شده است .به زودی کمیته بدوی و استیناف این کمیته مشخص خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.