سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۲ هزار تن آسفالت برای بهسازی جاده‌های زنجان استفاده شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت:۲۲ هزارتن آسفالت برای روکش،لکه‌گیری مقطعی وچاله پرکنی درجاده‌های استان مورد استفاده قرارگرفته است.

قزوینیان گفت: با توجه به افزایش سفر‌های تابستانی به استان زنجان گشت‌های مستمر راهداری، بهسازی و آشکارسازی نقاط پرحادثه را در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: بر این اساس، احیاء خط کشی‌ها به ویژه در ورودی و خروجی شهرها، پاکسازی سطح جاده‌ها و کنترل ریزش‌ها در مسیر‌های کوهستانی، پاکسازی پارکینگ‌ها، شست وشو علائم، کنترل شبانه روزی ناوگان حمل ونقل بار و مسافر استان زنجان در دست انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با بیان اینکه ۲۲ هزار تن آسفالت برای روکش، لکه‌گیری مقطعی و چاله پرکنی با هدف تردد ایمن و افزایش سرعت ترافیک در جاده‌های استان مورد استفاده قرار گرفته است ادامه داد: از ابتدای فصل تابستان تاکنون ۲۶۰ نفر نیروی شرکتی به صورت پیمانکاری در جاده‌های استان زنجان مستقر و در حال فعالیت هستند.

قروینیان افزود: ۲۵۲ دستگاه ماشین آلات آماده به کار نیز برای انجام عملیات راهداری در راهدارخانه‌ها مستقر شده اند.

او ادامه داد: خط کشی در مسیر‌های شریانی، اصلی، فرعی و راه‌های روستایی به طول یک هزار کیلومتر انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با بیان اینکه بلوک مفصلی در آزادراه زنجان – قزوین نصب شده است گفت: این عملیات به طول ۲ و نیم کیلومتر انجام و در یک کیلومتر از این مسیر سیستم روشنایی نصب شد.

قزوینیان ادامه داد: نصب و تعمیرات گاردریل در مسیر‌های مذکور به طول ۱۳ کیلومتر انجام شده است.

او افزود: تابلو‌های اطلاعاتی در مسیر‌های شریانی، اصلی و فرعی به طول ۵۵۰ مترمربع همچنین علائم انتظامی و اخباری با پنج هزار عدد از دیگر اقداماتی است که برای ارتقا ایمنی کاربران جاده عملیاتی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.