سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح ملی تلاوت قرآن کریم در زنجان اجرا می شود

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد از پیوستن استان زنجان به طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا (ع) خبر داد.

مقدم کیا، در نشست هم اندیشی و هماهنگی یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم در زنجان، گفت: بر این اساس یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم درمناطق شهری و روستایی استان زنجان اجرایی می‌شود.  

او افزود: نوجوانان و جوانان زنجانی بایستی از این فرصت برای کشف استعداد‌های قرآنی بهره گیرند.

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، ادامه داد: در این راستا برای حضور دختران ۸ تا ۱۵ سال در مناطق شهری و روستایی زنجان در طرح ملی تلاوت برنامه ریزی شده است.

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که استان زنجان از ظرفیت‌های بالایی در این حوزه برخوردار است.

 او افزود: وجود حسینیه اعظم زنجان و مسجد جامع آن به عنوان پایگاه‌های نشر فرهنگ علوم دینی نشان می‌دهد که زنجانی ها سال‌ها قبل در این زمینه پیشتاز بوده اند.

مقدم کیا ادامه داد: طرح ملی تلاوت قرآن کریم همواره می‌کوشد تا استعداد‌های قرآنی نوجوانان و جوانان در استان‌ها را شناسایی و کشف کند.

یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قران کریم شباب الرضا (ع) امسال نیز طرح به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند از طریق سایت melitelavat.ir اقدام کنند.

هدف از این طرح، کشف و پرورش استعداد‌های قرآنی است، در صورت قبولی قرآن آموز در آزمون ها، به عنوان فراگیر «سطح یک» در موسسه قرآنی مجری طرح در استان پذیرش می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.