سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس:

برخی روستا‌های گرمسار مشکل آب‌رسانی دارند

مطهری گفت: مشکلاتی نظیر آب‌رسانی و خدمات آموزشی در برخی روستا‌های این شهرستان نظیر روستای غیاث آباد باید در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به اینکه مردم روستای غیاث آباد مردمی مؤمن، انقلابی و شهیدپرور هستند اظهار داشت: این روستا بهره‌مند از بزرگان و مشاهیر ارزشمندی است که خدمات بسیار زیادی را به این روستا، شهرستان گرمسار و استان سمنان ارائه داده‌اند.

وی به پاره‌ای از مشکلات روستا‌های شهرستان گرمسار اشاره کرد و گفت: برخی روستا‌های گرمسار مانند همین روستای غیاث آباد با مشکلاتی نظیر محور مواصلاتی و روکش آسفالت جاده اصلی روستا مواجه‌اند و مردم این روستا‌ها انتظار و درخواست رفع این مشکلات را دارند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از دیگر مشکلات این روستا را بحث شبکه آب‌رسانی و همچنین واحد‌های آموزشی عنوان کرد و گفت: دغدغه مردم و خانواده‌های ساکن در روستا‌ها باید هر چه زوتر رفع شود.

مطهری اضافه کرد: افزایش ارائه خدمات به روستائیان ضمن جلوگیری از پدیده نامبارک مهاجرت به شهر‌ها که آسیب‌های فراوانی از جمله توسعه حاشیه نشینی را در پی دارد؛ حتی می‌تواند به مهاجرت معکوس و افزایش جمعیت روستا‌ها منجر شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.