سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودداری تیم‌های سعودی و بحرینی از بازی دوستانه با تیم‌های ایرانی

تیم‌های فوتبال سعودی و بحرینی در اردوی ترکیه حاضر به برگزاری بازی با تیم‌های ایرانی نشدند.

تیم  های ایرانی  این روزها  با حضور در ترکیه جهت آماده سازی مسابقات پیش فصل، چند بازی دوستانه برگزار می کنند. تا امروز باشگاه های ایرانی با تیم های کشور ترکیه، قطر، مراکش و الجزایر یا بازی کرده اند و یا برای برگزاری بازی دوستانه در ترکیه به توافق رسیده اند. علاوه بر تیم های این کشور ها، چند تیم سعودی و بحرینی نیز در ترکیه حضور دارند اما آنها حاضر به بازی مقابل تیم های ایرانی نشده اند!

تیم های مهم کشورهای مختلف  این روزها همزمان در ترکیه اردو زده اند. حتی برخی از تیم های سعودی و بحرینی با تیم های ایرانی در کمپ مشترک تمرین می کنند. از همین رو دوستان برگزار کننده تورهای ورزشی برای بازی های میان تیم های ایرانی با تیم های بحرینی و عربستانی برنامه ریزی کردند اما تیم های این ۲کشور بازی دوستانه با تیم های ایرانی را نپذیرفتند. حتی یکی،۲ باشگاه ایرانی و سعودی برای برگزاری بازی تدارکاتی به توافق هم رسیدند، اما باشگاه های سعودی اعلام کردند که از کشورشان برای برگزاری این بازی منع شده اند. مدیران این باشگاه ها از باشگاه های ایرانی برای لغو بازی عذرخواهی کردند و گفتند که لغو بازی از طرف آنها نبوده است.

این موضوع که از سوی عربستان و بحرین به باشگاه هایشان اعلام شده است با تیم های ایرانی بازی دوستانه برگزار  نکنند نشان می دهد که سال آسیایی سختی برای باشگاه های ما خواهد بود. همه از روابط حسنه میان عربستان و بحرین اطلاع دارند و زمانی که آنها حتی حاضر به بازی دوستانه در مقابل تیم های ایرانی نمی شوند ، ممکن است از نفوذ و قدرت بالای شان در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم برای دردسر انداختن باشگاه های ایرانی استفاده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
بدرک که نشدند
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
بدرک