سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز یادواره شهدای عملیات غرور آفرین مرصاد در تنگه مرصاد

یادواره شهدای عملیات غرور آفرین مرصاد در تنگه مرصاد با حضور اقشار مختلف مردم و فرماندهان نظامی و انتظامی آغاز شد.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : عمل به دستورات دین، ایمان به تحقق وعده‌های الهی، در کنار قدرت دفاعی و بازدارندگی و مهمتر ازهمه حفظ وحدت و همدلی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها در ۴۰ سال گذشته است .

سردار فدوی گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس در این تنگه، برای مزدوران و منافقین کوردل تنگه‌ای را که خداوند برای جهنمیان و عده داده بود بر آن‌ها نمایان کردند.

سردار فدوی بااشاره به اینکه در عملیات مرصاد حضور گسترده مردم باعث شد که مزدوران به کشور شکست بخورند افزود: حضور مردم در این کمینگاه نشان داد که اگر همیشه متحد باشیم و بر اساس اصول و ارزش‌ها در راه شهدا بمانیم پیروز می‌شویم پس این باید تجربه‌ای برای ما باشد که رمز پیروزی یک دست بودن و اتحاد و همدلی است.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۶۰ دنیا به قدرت نظامی و دفاعی ایران اعتراف کرد و الان در دهه ۸۰ دنیا در مقابل قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران اعتراف می‌کند و از آن هراس دارد و دشمن می‌داند که اگر اقدام نظامی و سخت کند قطعاً ضرر خواهد کرد و شکست خواهد خورد.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما اکنون مرحله دفاعی و قدرت نظامی را گذرانده ایم و هم اکنون در مرحله بازدارندگی هستیم وبه همین خاطر دشمن جرأت نمی‌کند که گامی بر علیه ما بردارد .

حضور گسترده مردم به همراه نیرو‌های نظامی و انتظامی در عملیات مرصاد باعث شکست منافقین کوردل شد

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: حضور گسترده مردم به همراه نیرو‌های نظامی و انتظامی در عملیات مرصاد در این کمینگاه و وحدت آن‌ها باعث شکست منافقین کوردل شد و این نشان می‌دهد که باید همیشه متحد باشیم و بر اساس اصول و ارزش‌ها در راه شهدا بمانیم.

سردار ریحانی افزود: باید در همه عرصه‌های مختلف حرکت پرشتاب به سمت جلو داشته باشیم و با وحدت خود قدرت بازدارندگی را به دشمن نشان دهیم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.