سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بحران آب در روستا‌های حمیدیه؛ ۳۰ روستا با تانکر آبرسانی می‌شوند

فرماندار حمیدیه از آبرسانی با تانکر به روستا‌های درگیر با تنش آبی در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر حدود ۱۴ تانکر به صورت روزانه در بخش گمبوعه و به روستا‌هایی که با تنش آبی مواجه هستند، آبرسانی می‌کنند.

عدنان الوان پور  می‌گوید: با توجه به بحران آبی که در حوضه رودخانه کرخه وجود دارد برای جلوگیری از کمبود آب در برخی از روستا‌های حمیدیه که با تنش آبی مواجه هستند، با تانکر در حال آبرسانی هستیم.

او ادامه داد: در حال حاضر حدود ۱۴ تانکر به صورت روزانه در بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه به روستا‌هایی که با تنش آبی مواجه هستند، آبرسانی می‌کنند تا مردم در این مناطق با مشکل تامین آب مواجه نشوند.

فرماندار شهرستان حمیدیه گفت: حدود ۱۰ روستا در بحث آب شرب و حدود ۲۰ روستا در تامین آب مورد نیاز دام‌ها با مشکلاتی مواجه هستند که آب شرب کاملا بهداشتی به صورت روزانه با کمک تانکر در این روستا‌های درگیر با تنش آبی توزیع می‌شود.

آقای الوان پور ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه شهرستان حمدیه و بخش‌های این شهرستان انجام شده است تا مشکلات مردم در بحث تامین آب مرتفع شود. در حال حاضر بخش مرکزی و شهر حمیدیه از آب غدیر که آبی با کیفیت است استفاده می‌کنند و دیگر برداشتی از رودخانه انجام نمی‌شود.

فرماندار شهرستان حمیدیه گفت: در بخش گمبوعه برای روستا‌هایی که مشکل آب دارند در حال احداث یک خط انتقال آب به طول ۳۰ کیلومتر هستیم که حدود ۲۲ کیلومتر آن اجرایی شده است و روند این خط نیز در دست احداث است. امیدواریم با اجرای این طرح‌ها مشکلات تامین آب روستا‌های شهرستان حمیدیه نیز برای همیشه مرتفع شود.

او گفت: در حال حاضر هیچ روستایی در حمیدیه که بدون آب شرب باشد، نداریم و به هر شکلی شده برای روستا‌های درگیر با تنش آبی نیز به کمک تانکر آبرسانی می‌کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.