سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات ساخت مسکن در طرح نهضت ملی استان قزوین

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: عملیات نهضت ملی مسکن به غیر از ناحیه شهری مهرگان، در چهار شهر دیگر استان آغاز شده است.

مجید فرجی پور معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: عملیات ساخت مسکن در طرح نهضت ملی استان قزوین در شهر‌های بویین زهرا با ۶۰۰ واحد، اقبالیه یک هزار و ۵۰، آبیک ۴۰۰ و در شهر تاکستان نیز حدود ۵۰۰ واحد کلید خورده و در حال حاضر نیز پیمانکاران طرح در حال تجهیز کارگاه و خاکبرداری هستند.

فرجی پور افزود: هم اکنون تمامی متقاضیان این طرح‌ها مرحله نخست واریزی خود، یعنی همان ۴۰ میلیون تومان را واریز کرده و به نسبت پیشرفت پروژه باید مابقی اقساط خود را نیز در زمان مقرر واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: واحد‌های مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن مهرگان نیز بالغ بر ۱۷ هزار و ۲۱۰ واحد بوده که عملیات ساخت آن‌ها آغاز شده و متقاضیان آن نیز مربوط به شهر‌های قزوین، محمدیه، الوند، شریفیه، بیدستان می‌باشند.

به گفته این مسئول، واحد‌های احداثی در ناحیه شهری مهرگان به صورت سه طبقه، بدون پیلوت و در قالب ۶ واحدی و همچنین پنچ طبقه روی پیلوت و هر بلوک نیز ۲۰ واحدی بوده و تامین پارکینگ برای آن‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن در مهرگان به صورت پیش ساخته و صنعتی ساز خواهد بود، گفت: تسهیلات بانکی برای هر واحد احداثی در مهرگان ۳۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده و متوسط بنای هر واحد نیز ۹۰ متر مربع است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.