سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۹ هزار و ۸۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۹ هزار و ۸۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری گفت: از ابتدای امسال  تاکنون ۹ هزار و ۸۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان کشف شده است.

وی ادامه داد: با استقرار و کنترل محور‌ها و همچنین پاکسازی ۲۲۳ منطقه آلوده، در مجموع ۲ تن و ۷۰۰ کیلو انواع موادمخدر در تیرماه امسال  کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این خصوص ۳۱ سوداگر مرگ دستگیر، ۴۰ دستگاه خودروی سواری و ۴ دستگاه موتورسیکلت توقیف شدند، عنوان کرد: در این راستا ۸۰۸ خرده فروش موادمخدر در سطح استان نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار میرحیدری با اعلام آمادگی پلیس در خصوص مشاوره به معتادان برای بازپروری و درمان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش توزیع موادمخدر صنعتی و توطئه بیگانگان، خانواده‌ها و جوانان باید بیش از پیش هوشیار باشند و در صورت مشاهده استعمال و خرید و فروش موادمخدر، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ یا ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.