سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ماهی با کیفیت جهت مصارف داخلی و صادراتی در چهارمحال و بختیاری

سرپرست سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: تولید ماهی با کیفیت جهت مصارف داخلی و صادراتی در دستورکار این سازمان قرار دارد.

آقای برزگر در دیدار با مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران ستادی این اداره کل گفت: همه ما به عنوان اعضای یک خانواده و در سنگر تولید هستیم؛ با توجه به وضعیت کنونی جامعه و معیشت مردم، وظیفه سازمان جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید و ساماندهی بازار عرضه و مصرف، بسیار سنگین و خطیر است.

با برنامه ریزی دقیق و اصولی و بهره گیری از توان کارشناسان و صاحبنظران، مشکلات مردم را به حداقل رسانده و حل خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


موضوع بسته بندی ماهی در چهارمحال و بختیاری و تولید ماهی با کیفیت جهت مصارف داخلی و صادراتی در دستور کار جهادکشاورزی استان قرار دارد تا از ظرفیت تولید ماهی سردابی، ارزش افزوده‌ای را عاید تولید کنندگان و مردم شود.

عزم جرم ادارات دامپزشکی و جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به منظور حفظ سلامت جامعه

آقای اسدی مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: با هماهنگی و تعامل بیشتر با سازمان جهادکشاورزی استان می‌توانیم گام‌های موثری در جهت رشد و تعالی بهداشت، سلامت جامعه و حفظ سرمایه‌های دامی مردم برداریم.

به منظور انتصاب حسین برزگر به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، محمد اسدی مدیرکل دامپزشکی استان به همراه جمعی از مدیران ستادی این اداره کل، با حضور در سازمان جهادکشاورزی با وی دیدار و گفتگو کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.