سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توانبخشی بهزیستی استان یزد:

زیر شش سال؛ سن طلایی ارائه خدمات به کودکان دارای اختلال شنوایی است

محسن صباغی نژاد گفت: سن طلایی ارائه خدمات به کودکان دارای اختلال شنوایی زیر شش سال است بنابراین خانواده ها این زمان را از دست ندهند.

محسن صباغی نژاد معاون توانبخشی بهزیستی استان یزد گفت: از دست دادن زمان زیر شش سال برای کودکان دارای اختلال شنوایی، اثرگذاری خدمات گفتار درمانی در مراحل بعدی را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

صباغی نژاد می‌گوید: تعداد پشت نوبتی‌های کاشت حلزون شهر یزد ۳۰ نفر است و امیدواریم این تعداد کودک ناشنوا با حمایت خیّرین و بهزیستی در نوبت کاشت حلزون قرار بگیرند.

این موضوع در همایش دستاورد‌های خانواده و کودک کم شنوا مطرح شد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد نیز در این همایش گفت: همایش دستاورد‌های خانواده و کودک کم شنوا به منظور شناساندن توانمندی‌های کودکان کم شنوا در بهزیستی یزد برگزار شد.

رضا ابهت گفت: بهزیستی یک سازمان اجتماعی است و این سازمان وظیفه رسیدگی به امورات سالمندان، افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و کودکان بی سرپرست را برعهده دارد.

او می‌گوید: رفع امورات جامعه به دست خود جامعه ممکن است و یک جامعه وقتی در مسیر خود حرکت می‌کند دچار تبعات و آسیب‌هایی نیز می‌شود که رفع آن‌ها باید به دست خود جامعه باشد.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان یزد هیچکس نمی‌تواند حد و مرزی را برای فقر و آسیب‌های اجتماعی تعییین کند.

ابهت گفت: افراد خیّر، مسئولیت پذیر با حس انسان دوستی و نوع دوستی که دارند می‌توانند قدم خیری را برای بهبود جامعه بردارند.

ابوترابی عضو شورای شهر یزد نیز در این همایش گفت: شورای شهر و شهرداری در بحث مناسب سازی معابر و پارک‌ها همراه و همگام بهزیستی است.

او گفت: مناسب سازی ناوگان حمل و نقل شهری یزد و پارک‌های شهر نیز در حال تکمیل است تا امکان تردّد برای کلیه‌ی افراد دارای معلولیت فراهم شود.

ابوترابی می‌گوید: شورای شهر یزد آمادگی حمایت از هفت کودک پشت نوبت کاشت حلزون در شهر یزد را دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.