سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به کلاهبرداری ثبت واکسن کرونا

دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو پیرامون ثبت جعلی واکسیناسیون کرونا و دریافت پول از این طریق هشدار داد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو پیرامون واکسیناسیون کرونا در فضای مجازی و ارسال پیامک برای ثبت جعلی واکسن و دریافت پول از این طریق هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: به تازگی مشاهده شده که افرادی سودجو و کلاهبردار از طریق فضای مجازی و پیام رسان‌های پر بازدید، اقدام به تبلیغات و ارسال پیام‌هایی جهت ثبت واکسن و صدور کارت جعلی واکسیناسیون کرونا با استفاده از نرم‌افزار‌های کامپیوتری در قبال دریافت پول می‌کنند.

این اطلاعیه ضمن هشدار به افراد سودجو و کلاهبردار از همشهریان خواسته است که از هرگونه اقدام پیرامون درخواست ثبت واکسیناسون و صدور کارت واکسن از این طریق، خودداری کرده و در صورت دریافت اطلاعات و یا مشاهده گروه و یا افراد سودجو و کلاهبردار، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۱ یا مراجعه به سایت مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی مشهد اطلاع رسانی کنند.

محمد پهلوان رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: انواع واکسن‌های مورد نیاز برای تزریق دز یادآور واکسن کرونا در پایگاه‌های واکسیناسیون تحت پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی موجود است و مردم می‌توانند برای دریافت واکسن دز یادآور به نزدیکترین مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

او افزود: در حال حاضر واکسن‌های برکت، پاستور، اسپایکوژن، رازی و آسترازنکا در مراکز و پایگاه‌های واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی مشهد موجود است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در راستای سلامتی و ایمنی کادر درمان نیز در حال حاضر پنج بیمارستان شامل بیمارستان‌های رضوی، اکبر، امام رضا (ع)، شهید هاشمی‌نژاد و ابن سینا در نقاط مختلف شهر تزریق دز یادآور کادر درمان را انجام می‌دهند.

پهلوان بیان کرد: اسامی و آدرس تمامی مراکز واکسیناسیون فعال در سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد موجود است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.