سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه کارنامه فرهنگی دانشجویان از ابتدای سال تحصیلی آینده

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: برای نادیده گرفته نشدن زحمات و فعالیت‌های انجام شده در بخش فرهنگی، طرح ارائه کارنامه فرهنگی از ابتدای سال تحصیلی آینده اجرا می‌شود و این کارنامه و رزومه در سیستم جذب دانشگاه تهران اجرایی می‌شود.

هادی بهرامی احسان در مراسم تقدیر از برگزیدگان دانشگاه تهران در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت، گفت: جشنواره حرکت به‎عنوان یک رویداد ویژه در بین مجموعه اتفاقات رخ داده در دانشگاه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این رویداد محصول کار یک‌ساله و حتی چندساله انجمن‌های‌ علمی در سراسر کشور است که دانشجویان و جوانان با شگفتی‌آفرینی، خلق پیشرفت و تحول در رشته‌های مربوط به خود، توانستند یکی از پرده‌های امید، موفقیت و شکوه خلاقیت دانشجویی را به نمایش بگذارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران بیان کرد: خوشحالم فرصتی برای دانشگاه تهران ایجاد شد تا میزبان این رویداد باشد و بستر و زمینه ظهور و بروز ایده‌ها، اندیشه‌ها و کارهای پرشکوه مشارکتی را داشته باشد.

وی با اشاره به موفقیت تیم دانشجویی دختران دانشگاه تهران در المپیاد ورزشی افزود: دختران ما نشان دادند که در تمام عرصه‌های ورزشی حرفی برای گفتن دارند. احساس غرور، پیشرفت و بزرگی موفقیت آن ها فقط برای یک تیم ورزشی نبود؛ بلکه آن حس غرور، امید و نشاط برای کل دانشجویان و ذخیره‌ای برای همه جوانان است. درخشش ویژه در رویداد حرکت، صرفا موفقیت و پیشرفت دانشجو در یک عرصه نبوده، بلکه این سرمایه اجتماعی دانشگاه تهران است.

بهرامی‌احسان با تاکید بر این که موفقیت افراد در جشنواره حرکت برای کل دانشجویان انگیزه و امید ایجاد می‌کند، ادامه داد: برای آینده دانشجویان نمادسازی انجام می شود و افق‌هایی که در حوزه‌های انجمن‌های علمی ترسیم شده برای ما بسیار باارزش و جزء سالم‌ترین، پرفایده‌ترین و اجتماعی‌ترین بخش فعالیت‌های دانشگاهی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به تاکید رئیس دانشگاه تهران بر پیگیری انجمن‌های علمی برای توسعه بیشتر کار دانشجویی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های خود را به‌صورت کتبی به ما اعلام کنید. در صورت مفید بودن، حمایت‌های لازم از آن ها انجام خواهد شد و همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در انجمن‌ها حمایت می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.