فراخوان جذب شتابدهنده در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای جذب شتابدهنده با هدف حمایت از تیم‌های استارتاپی و شرکت‌های نوپا فراخوان داد.

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور ایجاد بستری جهت همکاری شتابدهنده‌ها با پارک و تقویت و حمایت از تیم‌های استارتاپی و شرکت‌های نوپا اقدام به پذیرش شتابدهنده‌ها می‌کند.

شتابدهنده، مرکزی است که امکان رشد سریع و صحیح شرکت‌های استارت‌آپی را مهیا می‌سازد. در حقیقت، شتابدهنده مجموعه‌ای کامل از خدمات مورد نیاز برای پیش رشد و رشد یک کسب و کار نوپا نظیر منابع مالی، انواع مشاوره، فناوری‌ها و تجهیزات مختلف را در یک بازه زمانی کوتاه در اختیار استارتاپ‌ها قرار می‌دهد.

شتابدهنده‌ها در تمامی حوزه‌ها می‌توانند در فراخوان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران شرکت کنند؛ البته اولویت جذب شتابدهنده در حوزه‌های تخصصی با روانشناسی و علوم تربیتی، کشاورزی و منابع طبیعی و جغرافیا و GIS است.

دارا بودن حداقل یک سال سابقه فعالیت در حوزه شتابدهی، برخورداری از حسن سابقه و تیم کارشناسی مجرب و ماهر در حوزه شتابدهی، ارائه برنامه خدمات، تعداد استارتاپ‌های موفق خروج‌یافته، تعداد استارتاپ‌های پذیرش‌شده و نوع حمایت‌های مادی و معنوی از جمله معیارهای پذیرش شتابدهنده‌های علاقه مند به همکاری با پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است.

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در اعلام خدمات قابل ارائه به شتابدهنده‌ها، از مواردی نظیر فضای کار اشتراکی، استقرار در شعب مراکز نوآوری، استفاده از فضای سالن جلسات با تخفیف، ارائه معرفی‌نامه به شتابدهنده و معرفی تیم نام برده است.

ثبت‌نام در این فراخوان از ۲۲ تیر ۱۴۰۱ آغاز شده و در گام اول لازم است شتابدهنده‌های علاقه مند به حضور در این برنامه، به تکمیل فرم و ثبت‌نام از طریق وب‌سایت پارک علم و فناوری (http://utstpark.ir/karbarg/) اقدام نموده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۲۲۰۷۰۰ الی ۴ داخلی ۱۵۴ / ۱۶۴/ ۱۹۲ تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار