سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت بیش از ۲۰۰ کانون هلال احمر استان همدان در اجرای طرح «مهر، بانی مهر»

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۲۵۰ کانون هلال احمر استان همدان در اجرای دومین طرح «مهر، بانی مهر» مشارکت دارند.

علی سنجربگی گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان درجهت اهداف امدادی، تلاش می‌کند تا با احیای ارزش‌های خیرخواهانه علاوه بر حمایت از اقشار آسیب پذیر، نسبت به ترویج فرهنگ نوع دوستی در جامعه به ویژه در میان کودکان، نوجوانان و جوانان اقدام کند.

اجرای طرح ملی «مهر، بانی مهر» که با هدف ارائه خدمت به دانش آموزان مناطق کم برخوردار و با محوریت ۲۵۰ کانون هلال احمر در سطح استان آغاز شده، تا پایان مهرماه ادامه دارد.

او گفت: به همین منظور دومین دوره طرح ملی «مهر، بانی مهر» با هدف حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و تسکین آلام بشری همزمان با پنج استان کشور در همدان آغاز شده که رویکرد اصلی این طرح اشاعه فرهنگ نوعدوستی و همدلی، تقویت روحیه کار گروهی و پویایی اعضای سازمان جوانان است.

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: این طرح با مشارکت اعضای کانون‌های دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.

اوگفت: بهره وران این طرح مجتمع‌های دانش آموزی هلال احمر و همچنین دانش آموزان مستقر در کم برخوردار هستند که با ارائه بسته‌های آموزشی و کمک آموزشی شامل کیف کمک‌های اولیه (ویژه دانش آموزان)، نوشت افزار و همچنین بسته‌های پیشنهادی از جمله بازی‌های رومیزی، بازی‌های فکری و لوازم ورزشی از این قشر حمایت می‌شود.

او گفت: ۱۰ درصد مدارس استان همدان در اجرای این طرح هدف‌گذاری شده است.

سنجر بگی  گفت: سرانه مشارکت استان همدان در این طرح توزیع سه هزار بسته نوشت افزار و بسته‌های کمک‌های اولیه از طریق ۲۵۰ کانون مدرسه هلال احمر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.