علیرضا راشکی گفت: این در حالی است که از ابتدای سال تا کنون ۴ پروژه بهبود در راستای بازاریابی و افزایش فروش داخلی برای اعضای خوشه خرما انجام شده است.
وی افزود: این ۴ پروژه بهبود شامل، ۲ فقره برند سازی،۱ فقره دریافت سیب سلامت و یک فقره ایزو ۲۲۰۰۰ بوده است.
رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: پس از انجام ۴ پروژه بهبود مذکور، ۲ واحد تولیدی بسته بندی خرمای بیرک سراوان و سپاهی علاوه بر تقویت بازاریابی داخلی شان و برند سازی، در حال رایزنی برای انجام صادرات به کشورهای ترکیه و پاکستان هستند.
راشکی تاکید کرد: در سال گذشته نیز تعداد ۱۲ پروژه بهبود در راستای ارزیابی توان صادراتی برای واحدهای تولیدی که دارای ظرفیت صادرات هستند انجام شد.