سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمحال و بختیاری در پیشگیری از جرایم پیشتاز است

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: استان چهارمحال و بختیاری در پیشگیری از جرایم و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس پیشتاز است.

حجت‌الاسلام پورخاقان در سفر به چهارمحال و بختیاری، فرار از خدمت سربازان وظیفه را بیشترین فراوانی جرم‌ در نیرو‌های مسلح بیان کرد و گفت: در گذشته برخی مشکلات اقتصادی و پایین بودن حقوق سربازان موجب می‌شد برخی مرتکب فرار از خدمت شوند که طرح بازگشت به سنگر در استان موفق اجرا شده است.

دستگاه قضایی کشور حساس است، اما سازمان قضایی به دلیل مخاطبان آن حساس‌تر است.

مخاطبان سازمان قضایی، نیرو‌های نظامی و انتظامی هستند که آرامش، سلامت و امنیت هر جامعه مرهون تلاش‌ها و زحمات این نیرو‌هاست.


بیشتر بخوانید


به واسطه منطقه متلاطم، خوشبختانه ایران کشوری امن بوده که این امر در سایه‌سار وجود نیرو‌های قضایی است، البته نقش مهم فرماندهان را نباید فراموش کرد.

در هر جامعه نیرو‌های مسلح شاخص قوام و اقتدار نظام هستند، چرا که کمترین جرایم در میان نیرو‌های مسلح در دنیا مربوط به ایران بوده و به لحاظ جمعیت نظامی، کمترین آمار مربوط به چهارمحال و بختیاری است.

قطعا زندان می‌تواند تبعاتی را برای خانواده زندانی به دنبال داشته باشد که یکی از مکانیزم‌های در نظر گرفته شده برای افراد زندانی، استفاده از پابند الکترونیک است.

در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح یکی از استان‌های پیشتاز در زمینه استفاده از پابند الکترونیک، چهارمحال و بختیاری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.