سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزمایش احسان علوی در شیراز

رزمایش بزرگ احسان علوی با ۳ هزار و ۲۶۵ دستگاه لوازم خانگی همزمان با عید غدیر خم در شیراز برگزار شد.

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: در این رزمایش ۳ هزار و ۲۶۵ دستگاه لوازم خانگی اساسی شامل یخچال، کولر آبی و بخاری تا پایان تیر بین خانواده‌های نیازمند در استان فارس توزیع می‌شود.

مرتضی موصلی گفت: همه این کالا‌ها و لوازم خانگی تولید داخل کشور است و برای خرید لوازم خانگی مورد نیاز در رزمایش احسان علوی ۱۱ میلیارد تومان هزینه صرف شده که نیمی از این مبلغ توسط خیران و نیکوکاران استان تامین شده است.

او گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ هزار نیکوکار در زمینه‌های مختلف، بیش از ۱۳۰ هزار نیکوکار در طرح اکرام ایتام، ۳۰۰ هزار نفر در طرح صدقات و ۴۰ هزار نفر نیز در پرداخت زکات با کمیته امداد امام خمینی استان فارس همکاری دارند.

استاندار فارس نیز در حاشیه برگزاری این رزمایش گفت: خیران فارس در کشور سرآمد هستند وحضور و مشارکت آن‌ها در تمام عرصه‌ها مایه افتخار و مباهات استان است.

دکتر محمدهادی ایمانیه گفت: در برنامه‌هایی که به همت کمیته امداد امام خمینی استان برگزار می‌شود نیز کمک خیران برای حمایت از ایتام و نیازمندان قابل تقدیر است.

او گفت: کمک به توانمندسازی و درآمدزایی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی نیز از دیگر اقدامات ارزشمند این نهاد و خیران است.

در این مراسم از جمعی از نیکوکارانی که در برگزاری رزمایش بزرگ احسان علوی مشارکت داشتند، تقدیر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.