سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهی شدن ۲۵ زوج باهمت یک خیریه به خانه بخت

همزمان با ایام عید سعید غدیرخم، آئین جشن ازدواج ۲۵ زوج به همت موسسه خیریه محبان قمر بنی هاشم (ع) استان فارس در شیراز برگزار شد.

مراسم جشن ازدواج ۲۵ زوج همزمان با عید سعید غدیر به همت خیریه محبان قمربنی هاشم (ع) و شماری از مسئولان و جمعی از شهروندان، در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

در این مراسم ضمن تبریک عید غدیر با اشاره به تلاش دشمنان برای تحریف تاریخ اسلام گفت: آن‌ها به دنبال این هستند تا هویت ملت ما را مخدوش کنند.

سرهنگ علی علیپور گفت: با وجود آنکه کشور ما در عرصه بین المللی توان بالایی دارد، اما دشمن در صدد حاکم کردن روحیه یاس و ناامیدی است.

او گفت: امروز در عرصه فضای مجازی با یک جنگ تمام عیار روبه رو هستیم و هدف آن‌ها نسل جوان و کانون خانواده است آن هم توسط دشمنانی که قدمت برخی از آن‌ها حتی از نارنج‌های خیابان‌های شیراز نیز کمتر است.

فرمانده سپاه ثارالله شیراز گفت: این‌ها آن قدر قهرمان کم دارند که افسانه هایشان را تبدیل به فیلم سینمایی و سریال و کارتون می‌کنند در صورتی که ما یادمان می‌رود چه قهرمان‌هایی در عرصه زندگی واقعی داشته ایم.

علیپور به راهبرد‌های دشمن برای ضعیف کردن کشور اشاره کرد و گفت: آن‌ها با این راهبرد‌ها در عرصه‌های بین المللی و ملی می‌خواهند ما را به زانو در بیاورند، اما تا زمانی که پشتوانه بزرگی، چون مردم داریم دشمن حتما شکست خواهد خورد.

مدیر عامل موسسه خیریه محبان قمر بنی هاشم (ع) نیز با تبریک عید غدیر با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد امام علی (ع) گفت: غدیر روز اکمال و اتمام دین و موجب خشنودی خداوند است.

خباز گفت: غدیر تنها یک حادثه تاریخی نیست بلکه نشانه‌ای از تداوم خط نبوت و چشمه‌ای است که تا پایان هستی می‌جوشد.

براساس این گزارش، موسسه خیریه محبان قمربنی هاشم (ع) از سال ۱۳۹۸ در فارس و با هدف رسیدگی به ایتام، کودکان بدسرپرست و بی سرپرست، ارائه خدمات به دختران و زنان آسیب دیده و. در سه شهرستان شیراز، خرامه و استهبان راه اندازی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.