سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به آموزش و پرورش رشد و ارتقای نظام را در پی خواهد داشت

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: تمام دستگاه‌های دولتی باید به آموزش و پرورش کمک کنند زیرا توجه و رسیدگی به آموزش‌ و پرورش رشد و ارتقای نظام اسلامی را در پی خواهد داشت.

 حجت الاسلام  مصطفی محامی   در دیدار عیدانه با مدیر و معاونان اداره کل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان با وی، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر به بررسی فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی و اقدامات صورت‌ گرفته در راستای کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش پرداخت و گفت: در کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش بر همکاری دستگاه‌های مختلف، به کارگیری همه ظرفیت‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی برای معلمان در طول تعطیلات تابستان و نیز طراحی برنامه‌هایی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان تاکید شده و باید مشخص شود که در هر یک از این محورها چه اقداماتی صورت گرفته است.

امام جمعه زاهدان  گفت: با توجه به گستردگی سیستان و بلوچستان کار تعلیم و تربیت سخت است و هر کس به هر مقداری که می‌تواند باید به دستگاه آموزش و پرورش کمک کند زیرا توجه و رسیدگی به آموزش‌وپرورش رشد و ارتقای نظام اسلامی را در پی خواهد داشت.

او به مراجعه برخی از علمای اهل سنت به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری جهت پیگیری حل مشکلات پیش آمده در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش خواستار رسیدگی و رفع موانع کار شد.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.