امام جمعه زاهدان:

خدمت به مردم یکی از بهترین اعمال نزد خداوند است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان یکی از بهترین اعمال در نزد خداوند متعال را خدمت به مردم دانست و گفت: شهدای سلامت، جهت حفظ سلامت مردم با جانفشانی در این راه به بهترین شکل این عمل را نشان دادند.

حجت الاسلام  مصطفی محامی در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت مدافعان سلامت سیستان و بلوچستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهدا فارغ از نگاه مادی با اندیشه و نگاه اخروی و سعادت، در میدان نبرد حاضر شدند و جان خود را فدا کردند.

او گفت: مدافعان سلامت تا پای جان در مسیر خدمت به کشور و سلامت مردم تلاش کردند و با نگاه مجاهدانه و ایثارگرانه در این راه به ارائه خدمت پرداخته و از جان شان نیز مایه گذاشتند.

امام جمعه زاهدان، گفت:  برای حل مشکلات کشور اعتقاد و نگاه مجاهدانه لازم است، و باید پیام جان فشانی‌های شهدا را در تاریخ ثبت و به نسل‌های آینده منتقل کنیم تا با فرهنگ ایثار و مقاومت به درستی آشنا شوند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در ادامه این مراسم، گفت: دشمن نمی گذارد که مردم ایران به رشد و پیشرفت دست یابند دشمن می داند که واکسن ما با موفقیت روبه رو بوده است.

سردارعلی خلیل آبادی گفت: خداوند در قرآن کریم به بندگان خود می فرماید که همواره آمادگی کسب کنند  در موضوع واکسیناسیون همه دست به دست هم دادند تا در کنار کادر درمان کرونا را شکست دهند.

او گفت : شهید کفاش و شهدای دیگر افراد خالص و بی ریایی بودند که در دل مردم جا داشتند و کار را برای رضای خدا انجام دادند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: شهدا با توکل بر خدا و الگوگیری از ائمه اطهار(ع) در جهت ارائه خدمت صادقانه به مردم جانشان را فدا کردند.

سردار خلیل آبادی گفت: تقوا تنها به قرائت نماز شب نیست و  مدیرو مسوول تصمیمی که اخذ می کند باید متناسب با عدل الهی گرفته شود و آنچه را که خدا بر دوش و عهده ما نهاده است را انجام دهد نه آنچه را که در مصلحت اوست.

فرمانده مرکز بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه سلمان نیز در این مراسم بیان کرد: شهید کفاش سید الشهدای شهدای سلامت سیستان و بلوچستان است.

قربان علی بندانی گفت:  شهید کفاش در ایام سخت بیماری کرونا در استان تا پای جان از فعالیت و خدمت به مردم دست نکشید.

او گفت:جهاد سلامت برای رفع محرومیت در سیستان و بلوچستان و ایجاد شهرک سلامت در استان از جمله اقدامات ارزشمند مرکز بهداری جنوب شرق، در ادامه اقدامات انجام شده این مرکز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در ادامه این نشست گفت: دشمنان تمام تلاش خود را کردند تا امید را از بین ببرند که به لطف خدا امروز امید به زندگی در ایران افزایش یافته و در دراز مدت شاهد جهش امید هستیم.

دکتر حبیب غزنوی گفت: در بخش کرونا، کادر درمان در میدان مبارزه سخت جهانی حضور یافتند و جان خود را از دست دادند، اما تسلیم نشدند.

او بر این مطلب که در عرصه کرونا افتخار بزرگی توسط جامعه پزشکی کسب شد گفت: پزشکان به صورت شبانه روزی نسبت به درمان بیماران مبتلا به این ویروس تلاش کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طرح شهید سلیمانی طرح موفق و اثر گذار در کنترل کرونا بود.

شهید کفاش به عنوان فرمانده عرصه جهاد سلامت

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی- اجتماعی سیستان و بلوچستان به خاطراتی از شهید کفاش گفت: غرابت و نزدیکی این شهید به جهاد در عرصه سلامت نشات گرفته از تجربه گرانقدر دفاع مقدس بود.

حسن علی نوری  گفت: فرمانده هان نظامی ما همیشه در خط مقدم بودند و شهید کفاش به عنوان فرمانده عرصه جهاد سلامت در استان عملا این پیام را در طول زندگی خود به همه نسل ها منتقل کرد.

او گفت: وقتی بیمارستان بوعلی زاهدان مملو از بیماران کرونایی شد شهید کفاش شخصا ورود کرده و زمینه انتقال بیماران به بیمارستان نبی اکرم(ص) را انجام دادند.

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار