سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجموعه‌های تفریحی ورزشی مهربانو و شهربانو میزبان جشنواره گوهرانه

جشنواره فرهنگی، ورزشی"گوهرانه"ویژه بانوان و دختران در رده‌های سنی آزاد در کاشان برگزار شد.

مجموعه‌‎های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با مشارکت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، اداره ورزش و جوانان، ناحیه مقاومت بسیج، هیات ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی و هیأت ورزش‌های همگانی کاشان، به مناسبت هفته حجاب و عفاف، جشنواره فرهنگی، ورزشی"گوهرانه"را ویژه بانوان و دختران در رده‌های سنی آزاد برگزار کردند.

شرکت کنندگان این جشنواره در رشته‌های طناب زنی، دال پلان، هفت سنگ و حلقه زنی به مدت ۲ روز در مجموعه‌های تفریحی ورزشی مهربانو و شهربانو با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت نفرات برتر معرفی شدند.
بیش از ۷۰۰ بانوی ورزشکار از ایستگاه‌های ورزشی تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در جشنواره فرهنگی ورزشی گوهرانه شرکت کردند.
آیین اختتامیه جشنواره ۲۶ تیر ماه در تالار شهر شهرداری برگزار و به نفرات برتر هر رشته هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.
نشست آزاد اندیشی"حجاب اجباری یا اختیاری" نیز در مجموعه‌های تفریحی ورزشی مهربانو و شهربانو سازمان فرهنگی، اجتماعی و وزرشی شهرداری کاشا‌ن برگزار و زهرا حسام محمدی و فاطمه پشتیبان از اساتید حوزه علمیه و دانشگاه طی سخنانی به مسأله حجاب، نهادینه‎سازی مفهوم حجاب در جامعه پرداختند که این نشست با استقبال دختران جوان و نوجوان روبرو شد.

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با مشارکت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، اداره ورزش و جوانان، ناحیه مقاومت بسیج، هیات ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی و هیأت ورزش‌های همگانی کاشان، به مناسبت هفته حجاب و عفاف، جشنواره فرهنگی، ورزشی"گوهرانه"را ویژه بانوان و دختران در رده‌های سنی آزاد برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، شرکت کنندگان این جشنواره در رشته‌های طناب زنی، دال پلان، هفت سنگ و حلقه زنی طی ۲ روز در مجموعه‌های تفریحی ورزشی مهربانو و شهربانو با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت نفرات برتر معرفی شدند.
در این جشنواره بیش از ۷۰۰ بانوی ورزشکار از ایستگاه‌های ورزشی تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان شرکت کردند و در آیین اختتامیه جشنواره که ۲۶ تیر ماه در تالار شهر شهرداری برگزار می‌شود به نفرات برتر هر رشته هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
همچنین نشست آزاد اندیشی"حجاب اجباری یا اختیاری" نیز همزمان با برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی گوهرانه با سخنرانی زهرا حسام محمدی و فاطمه پشتیبان از استادان حوزه علمیه و دانشگاه در مورد حجاب و نهادینه‎ سازی مفهوم حجاب در جامعه در مجموعه‌های تفریحی ورزشی مهربانو و شهربانو سازمان فرهنگی، اجتماعی و وزرشی شهرداری کاشان برگزار و با استقبال دختران جوان و نوجوان روبرو شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.