قرارگاه عفاف و حجاب آران و بیدگل با معرفی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در حریم حرمت حجاب فاطمی از بانوی خبرنگار نوش آبادی در حوزه رسانه تجلیل کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران بیدگل گفت: حرمت سادات متولی نوش آبادی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان را که از سادات و خواهر شهید سید متولی است به عنوان بانوی محجبه و فعال در عرصه رسانه و نجمه دهقانی از روستای کاغذی بخش کویرات از سوی اداره به عنوان بانوی محجبه فعال فرهنگی اجتماعی به قرارگاه عفاف وحجاب آران بیدگل معرفی و با حضور فرماندار دبیر قرارگاه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در فرمانداری از آن‌ها تجلیل شد.

سعید ضابطی گفت: همچنین ۲۰ بانوی فعال محجبه از سوی دستگاه‌های اداری آران و بیدگل نیز به قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان معرفی و در فرمانداری تکریم شدند.

ضابطی، در مورد فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران بیدگل در هفته عفاف و حجاب نیز گفت: استعلام بازی‌های ملی رایانه‌ای حضوری و فضای مجازی ارسال پیام‌های عفاف و حجاب به حدود ۵۰ گروه در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی، اطلاع رسانی خاطره نویسی و دل‌گویه‌های مردمی از کشف حجاب رضاخانی، اجرای طرح مساجد دوستدار خانواده با حضور کارشناسان و مشاوران خانواده، برگزاری کارگاه تبیین مسائل مربوط به محارم و غیر محارم، گرامیداشت شهیده مسجد گوهر گوهرشاد، ارسال برچسب (استیکر) حجاب، ارسال حدیث از امام علی (ع) با موضوع حجاب به شبکه‌های اجتماعی، بر پایی نمایشگاه عکس و اعلان (پوستر) با همکاری حوزه هنری تا پایان دهه ولایت در مصلی و بوستان‌های شهر، تجلیل از دو بانوی عفیفه و فعال در عرصه فرهنگی اجتماعی و برگزاری کارگاه علمی آموزشی عفاف و حجاب برخی از برنامه‌های اداره در هفته حجاب و عفاف و حجاب است.

به گفته او، برگزاری کارگاه مادران و دختران و طرح برش چادر ایرانی، برگزاری اجتماع بزرگ مادران زهرایی دختران فاطمی در روستای کاغذی، برگزاری جشن ولایت در سالن شهید راحمی نوش آباد، برگزاری مسابقه نقاشی دلنوشته و متن زیبا با موضوع واقعه کشتار مسجد گوهرشاد، برگزاری نشست‌های مشاور خانواده به صورت رایگان در بخش کویرات و ارسال بازی‌های کودکان با آموزه‌های دینی از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران بیدگل در هفته عفاف و حجاب است.

فرماندار آران و بیدگل نیز گفت: در موضوع عفاف و حجاب، نهادها و دستگاه‌های مرتبط، باید تدابیر پیشگیرانه را در برابر طرح‌ها و نقشه‌های دشمن اتخاذ و در چارچوب قرارگاه عفاف و حجاب مسائل مغفول را شناسایی کنند.

علی اکبر رضایی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی برای تبیین فلسفه حجاب را ضروری دانست.

۲۱ تیر سالروز قیام مردم مشهد ضد کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است، روزی که در زمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۸ تير ۱۴۰۱
تبریک به سرکار خانم متولی! این خبرنگار مومن و متعهد کاشانی که همیشه پرچمدار عفاف و حجاب بوده و هست. ان شاءالله بانوی دو عالم یاور این بانو باشد و برای دیگران الگوی یک بانوی تمام عیار فرهنگی شود.
آخرین اخبار