سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش بین المللی عدالت از منظر امیر المومنین (ع) در اراک

دومین همایش بین المللی عدالت از منظر امیر المومنین (ع) در دانشگاه اراک برگزار شد.

دومین همایش بین المللی عدالت از منظر امیر المومنین (ع) امروز در دانشگاه اراک با موضوع واکاوی عدالت از منظر امیرالمومنین با همکاری بنیاد بین المللی غدیر و دانشگاه اراک برگزار شد.

بهاری دبیر دومین همایش بین المللی عدالت از منظر امیر المومنین (ع) در حاشیه این مراسم گفت: در طول فراخوان این همایش ۱۴۰ مقاله به دبیرخانه علمی همایش ارسال شد که پس از بررسی و ارزیابی کمیته داوران ۴۵ مقاله برگزیده شد.

هدف از برگزاری این همایش معرفی مقاله‌های بدیع و نوآورانه در حوزه بررسی مفهوم عدالت است و در داوری نهایی ۵ مقاله به عنوان مقاله برتر معرفی و از پژوهشگران برگزیده تجلیل شد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این همایش عدالت را ارزشمندترین، عمیق‌ترین و انسانی‌ترین سرمایه جوامع اسلامی عنوان کرد و گفت: عدالت چشم و چراغ حکومت‌های دینی است.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: عدل جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ اسلامی دارد و بزرگترین هدف از نبوت پیامبران اجرای قسط و عدالت در جامعه بوده است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی می‌گوید: نمره مسئولان ما در اجرای عدالت در جامعه قابل قبول نیست و باید تمام مدیران در سطوح مختلف از نگاه ژرف و سیره امیر المومنین در برقراری عدالت در جامعه بهره ببرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.