سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اسکوچیچ، تا شهریور یا جام جهانی؟

دراگان اسکوچیچ در حالی در سمتش روی نیمکت تیم ملی ابقا شد که هشتم شهریور ماه انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می شود.

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی پس از چند هفته پرحاشیه با تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در سمتش ابقا شد، اما این به معنای حضور قطعی او در جام جهانی نیست.

هشتم شهریور ماه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و در صورتی که میرشاد ماجدی، صندلی ریاست را به فرد دیگری واگذار کند، باز هم احتمال تغییر دراگان اسکوچیچ وجود دارد.

اگرچه آن زمان تنها دو ماه و نیم تا جام جهانی باقی مانده و تغییر سرمربی ریسک بزرگی است، در جام جهانی ۱۹۹۸ هم جلال طالبی تنها چند روز قبل از آغاز جام جهانی جانشین ایویچ شد و اتفاقا در آن جام جهانی با طالبی آمریکا را بردیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۰۱ ۲۷ تير ۱۴۰۱
اشتباه نکنید ما با آقای طالبی آمریکا نبردیم....ما با اتکا به بازیکن ها بردیم...ما با علی دای ، مهدوی کیا و استیلی ، عابدزاده بردیم....طالبی حتی اسم بچه های تیم نمی دونست و هیچ نقش تاکتیکی در تیم نداشت فقط کنار زمین سیگار می کشید
احمد
۰۱:۱۱ ۲۷ تير ۱۴۰۱
من مطمئن هستم این مجمع فوتبال مشتی آدم بدرد نخور و بدون مسیولین در قبال فوتبال ملی هستند .آنهایی که وابستگی قلبی به این دوتیم سرخابی هستند باید از مجمع خارج شده تا فوتبال ملی ماسرو سامان بگیرد.
ناشناس
۰۱:۰۱ ۲۷ تير ۱۴۰۱
واقعا مسخره کردین خودتونو اگ قراره بمونه شهریور دیگه چیه ؟؟ وقت کمه باید بمونه
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۶ تير ۱۴۰۱
شکست در بازی ها با مربی ایرانی، بهتر از پیروزی با مربی بیگانه است.
اگر اقای علی دایی نمی تونه یا می ترسه رهبری تیم رو به عهده بگیره، چرا به دیگر افراد با تجربه و توانمند پیشنهاد نمی کنید?
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۷ تير ۱۴۰۱
مشکل فوتبال عدم کارگروهی {برآیند} است
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۶ تير ۱۴۰۱
یک بازی سیاسی بود
علی
۲۱:۴۹ ۲۶ تير ۱۴۰۱
فدراسیون فوتبال غیر مستقیم گفت، آقای اسکویچ غلط کردیم
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۶ تير ۱۴۰۱
به نظرم هییت رییسه فوتبال باید به مردم ایران جواب دهند که دلیل این همه تنش چی بوده و اگر وجدان داشته باشند باید عذرخواهی کنند
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۶ تير ۱۴۰۱
کیسه گل میشیم توی بازی اول و اخراجش میکنن
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۶ تير ۱۴۰۱
قرار گرفتن اسکوچیچ در رأس یک پست به ظاهر مهم، تبلیغی علیه توانمندی مدیریت استراتژیک ایران است که پرداخت نجومی به او این کار را ثابت می کند.
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۶ تير ۱۴۰۱
بجای حاشیه سازی و اخلال در آرامش تیم, تیمی جنگنده و بی آز از نمایش شخصی و ترانسفر گرفتن به باشگاه غربی/عربی آماده شود برای همه بهتر , قابل توجه آقایان ازجنس فوتبال
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۶ تير ۱۴۰۱
حالا که همه فهمیدن ماجدی رنگی وفقط حضورش هم این بود که الکی استقلال را قهرمان کندبوسیله آجرلو.حالا این چه بمبولی هست سر تیم ملی در می آورید.و الان هم شروع کردید طارمی را به جان اسکوویچ بیندازید این زمان برای سرمربی عوض کردن واقعا نیاز هست.
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۶ تير ۱۴۰۱
تاج را محاکمه کنید. کی باید خسارت قرارداد یلمیتوس را بدهد.
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۶ تير ۱۴۰۱
اسکوچیچ دفاع باز میذاره ما یک مربی مثل کی روش نیاز داریم تو دفاع مثل تیم ملی ایتالیای قدیم محکم ببنده
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۶ تير ۱۴۰۱
اگر در شهریور یا مهر ماه بخواهند سرمربی تیم ملی را تغییر دهند ، تصمیم کاملا" احمقانه ای گرفته اند !!!!البته راه دیگری هم وجود دارد و آن اینکه کفتارهاییکه چنگ و دندان برای این جایگاه تیز کرده اند ، سرشان را به یک آخور دیگر بند کنند !!!!
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۶ تير ۱۴۰۱
تسلیت به آقای طارمی ورفقا