یکی از اعضای فدراسیون فوتبال برای دادن پیشنهاد هدایت تیم ملی به دایی و متقاعد کردنش با او تماس گرفت.

در جلسه‌ تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی که در مرکز ملی فوتبال با حضور اعضای کمیته فنی و همینطور اعضای هیئت رئیسه در حال برگزاری است، با علی دایی تماس گرفته شد تا با او مذاکره کرده و دایی را برای پذیرفتن پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی متقاعد کنند.

علی دایی، امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام گزینه‌های ایرانی کمیته فنی بودن که دایی همان اول به هدایت تیم ملی ایران جواب منفی داد اما تلاش برای متقاعد کردن او ادامه دارد. 

این درحالی است که برخی اعضای هیئت رئیسه و مدیران عالی فدراسیون حامی اسکوچیچ و خواستار ادامه همکاری با او هستند. 

احتمال دارد که این نشست نیز مانند نشست های پیشیت فدراسیون فوتبال نتیجه قطعی نداشته باشد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۶ تير ۱۴۰۱
فوتبال مریض که میگند همین است ؛ یک مربی خوب ولی ارزان قیمت (اسکوچیچ) تیم ملی را با کمترین درد سر به جام جهانی میبرد بعد به جای تشکر ایشان را با بی احترامی تمام از سمتش برکنار میکنند
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۷:۵۹ ۲۶ تير ۱۴۰۱
هرگز نخورد آب زمینی که بلند است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۶ تير ۱۴۰۱
آقای دائی به نظرم باید به عنوان بزرگ فوتبال ایران نقش مثبت و سازنده ای را در این برهه ای که بی تصمیمی و اتلاف وقت گریبانگیر تیم ملی شده از خود به نمایش گذارد و ضمن عدم قبول این پیشنهاد که صرفا" به تبع اخراج بی دلیل اسکوچیچ گرفته شده از اسکوچیچ که بی نقص ایران را به جام جهانی رساند حمایت کند
Iran (Islamic Republic of)
اشنا
۱۵:۴۰ ۲۶ تير ۱۴۰۱
اقای دایی وهرمربی داخلی دیگردانش وتجربه لازم برای سرمربی گری تیم ملی برای جام جهانی وجام ملتها رانداردفدراسیون بهم ریخته خودتان راجمع وجورکنید
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۵:۱۹ ۲۶ تير ۱۴۰۱
فدراسیونی که ماجدی رئیسش باشه تیم های ملیش هم بدرد نمیخورن.....
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۴:۳۵ ۲۶ تير ۱۴۰۱
فقط کی‌روش سلطان غیرت،علم فوتبالی و مدیریت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۶ تير ۱۴۰۱
چه اصراریه برای مربیگیری کسی که ده،ساله مربیگری نکرده و هیچ کلاس اموزشیم نرفته
علی دایی میخواد معجزه کنه؟
خب با شخصیتش بازی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۶ تير ۱۴۰۱
اقای دایی درحد سرمربی تیم نمیباشد چون درمربیگری یک باشگاه کارنامه موفقی نداشت چه رسد به سرمربی تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
فوتبال
۲۱:۵۳ ۲۶ تير ۱۴۰۱
اسم علی دایی که میاد همه میشن دلواپسو دلسوز فوتبالو ،حالاهم که دیگه اسم سرمربی اصلی رو اعلام کردن، بازم بعضیا باوتخریبو توهین ناعادلانه دست از سرش برنمیدارن،باباخیالتون راحت باشه علی دایی سرمربی نمیشه اینا همش بازی رسانه ایه، کارشناسای متخصصصودانشمندای علم فوتبال وپروفسور
سرمربیگری فوتبال الکی دارشتن الکی برای خبر ای سرکاری خودشونو سکته میدادن،ولی فقط محض اطلاعتون به جای این حجم از کینه ونگرانی بهتره یه سرچی بکنین، دوتا کاپ غرب آسیا آورد که کی‌روش ۴سال اولش نتونست بگیره.سخت ترین گروه تاریخ تیم ملی زمان دایی بود کره با ۱۱ امتیاز رفت جام جهانی از بس گروهدقوی بود.برو امار مربیان تیم ملی را سرچ کن علی دایی ۲۶بازی سرمربی بود یک باخت آورد. بهترین خط دفاع تیم ملی زمان دایی بوده .متر صلاحیت شده فقط برد شانسکیو الله بختکی قضا قورتکی عربستان،به هر حال هر گز نمیذارن علی دایی که با زحمت حذفش کردن کنار فوتبال باشه پس با خیال راحت مثل قبل از شش دونگ فوتبالتون با گزینه های سرمربیگری مورد تایید فوق متخصصین علم فوتبالو کارشناسای پروفسورسرمربیگری ودانشمند علم سرمربیگری وکارنامه های مافوقالعادنو ومحیرالعقولشون مثل سالیان قبل لذت ببرین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۶ تير ۱۴۰۱
امید داشتیم تیم ملی تو این جام جهانی به مرحله راه پیدا کنه.متاسفانه با تصمیم گیری های غلط و اشتیاه شما باعث شدین هر سه مسابقه رو ببازیم و برگردیم.الیته شادی کردن مردم برای شما مهم نیست.اسکوچیچ اگرهم مربی بزرگی نباشه بلاخره تیم را که هیچ کس انتظار نداشت به جام جهانی برد شایدم عده ای فکرکردن کار راحتی انجام داده و همه میتونن اینکار رو بکنن.اگرهم قرار بود مربی عوض بشه کاش سکوچیچ میموند و یک مربی ایرانی باهاش میرفت جام جهاتی تا تجربه کافی حاصل بشه و بعدا با اون مربی قرارداد چند ساله بسته میشد.بگذریم که اینم همانند بسیاری از تصمیم گیری های غلط کلان کشوری است و فقط دودش تو چشم مردم میره آخه تا کی آزمون و خطا.
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۳:۲۰ ۲۶ تير ۱۴۰۱
علی دایی بهترین گزینه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۶ تير ۱۴۰۱
دایی حتی در اوج هم دانش فنی لازم را نداشت.حالا که ۱۰ ساله از فوتبال دوره
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۰۵ ۲۶ تير ۱۴۰۱
هر کسی مربی تیم ملی شود در این مدت کوتاه و با این بی برنامه گی فدراسیون نتیجه نخواه گرفت. آقای دایی از این موضوع کاملا مطلع است و نمیخواد دوباره حیثیت او را به بازی بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۶ تير ۱۴۰۱
متاسفانه داریم خودمون به خودمون ضربه میزنیم. همه در این چند ماه منتهی به جام جهانی بفکر تدارکات وسیع و عالی برای تیم ملی کشورشون هستند تا در بزرگترین فستیوال جهانی این رشته بتوانند از اعتبار فوتبال کشورشون دفاع کنند و ما داریم دور خودمون میچرخیم و بین خودمون درگیر هستیم. کجای دنیا دیدید که بازیکن به خودش اجازه بده در مورد مربی تیم ملی نظر بده. هر کسی میخواهد باشد. سرباز حق ندارد در مورد فرمانده اظهار نظر کنه. حتی اگر فرمانده اشتباه کنه. این کار عین خیانت هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۶ تير ۱۴۰۱
فدراسیون اثبات کرده که لیاقت هیجگونه تصمیمی در مورد تیم ملی را ندارد، مگر فقط شناسنامه ایرانی شرط است !! ما یک خارجی کاربلد، قانع و متواضع و با اخلاق را به یک هموطن که دور از این امتیازات باشد ترجیح میدهیم . اسکوچیچ از خیلی از هموطنان مدعی دلسوزتر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۶ تير ۱۴۰۱
اقایون همه که بهروز عطایی نیستن بخوان تیم رو متحول کنن. تازه بهروز عطایی هم از جوانان و اسیا بوده با این تیم. بازیکنان والیبال ما داستانشون فرق داره. قیمه ها رو تو ماستا نریزین. جز مهدی طارمی بقیه بازیکنان بین یه کلاس شاگرد تنبل 2 صفحه کتاب خوندن شدن شاگرد اول. وگرنه اینا قابل مقایسه از نظر سطح بازی با دهه های قبل نیستن.
دایی بیاد تو این 3 ماه چیکار مثلا میخواد بکنه. هر چند اصلا اسکوچیچ از اولین روزم میگفتم مربی نیست اما الان بهتر از این بابا هم در بین گزینه های مربیگریتون نیست. شما اگر ایران براتون مهم بود مربی تراز اول جهانی میاوردین. نه درپیت خارجی که تو لیگ سطح پایین ما داره مربی گری میکنه(اسکوچیچ) حالا که پدر بچه رو بزرگ کرده دارن ازش جداش میکنن. فدراسیون شما بخدا مسلمون نیستین!
الان تیم رو بجایی کشونیدن زیدان هم نمیتونه باهاش نتیجه بگیره بجز خود اسکوچیچ که الان بهتزین گزینست.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۵:۲۰ ۲۶ تير ۱۴۰۱
منم میخواستم همینو بگم..واقعا عقلم خوب چیزیه..
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۱۷ ۲۶ تير ۱۴۰۱
سلام
رویکرد غرب پرستی باعث شده نسبت به سرمایه داخلی بی انگیزگی و حس ناتوانی و ترس در پذیرش مسئولیت ایجاد کنیم
آخرین اخبار