سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نابودی فتنه ها در خانه دشمن

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور گفت: نیرو‌های نظامی ایران فتنه‌های دشمنان را نه در مرز‌ها بلکه در خانه خود دشمن نابود می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در اجتماع بزرگ خانوادگی منادیان وحدت و امنیت در شاهرخت شهرستان زیرکوه که با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (علیه السلام) برگزار شد، با اشاره به شخصیت و ویژگی‌ها امیر المومنین گفت: نیرو‌های نظامی ما مصداق بارز أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ هستند.

او گفت: امروز نیرو‌های نظامی ما فتنه دشمن را نه در مرز‌ها بلکه در خانه دشمن نابود می‌کنند و دشمن علی رغم وجود امکانات جرأت تعرض به خاک کشور را ندارد و در مقابل سرداران ما در مقابل مردم، حامی مظلومین و محرومین هستند و بدون توجه به جایگاه و درجه خود در کنار مردم در حوادث مختلف از سیل و زلزله  خدمت رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه با همراهی مردم و دولتمردان فتنه‌های دشمن همچون قبل با شکست رو برو خواهد شد، گفت: علت تداوم و پایداری انقلاب در دهه پنجم پیوستگی وعلاقه دو طرفه امت و ولایت است.

سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم از همراهی مردم شاهرخت و تدارکات مردمی اهالی این منطقه در جریان رزمایش امنیتی حضرت فاطمه زهرا سلام الله تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم از خانواده شهدای منطقه شاهرخت و شهرستان زیرکوه تقدیر و تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.