سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب منطقه بولاغلار نیر به عنوان یکی از پایگاه‌های گردشگری کشور‌های اکو

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: منطقه گردشگری بولاغلار نیر به‌عنوان یکی از پایگاه‌های گردشگری کشور‌های عضو اکو انتخاب شده است.

رضا قاسمیان گفت: منطقه گردشگری بولاغلار نیر با دارا بودن جذابیت‌های منحصربه‌فرد، به‌عنوان یکی از پایگاه‌های گردشگری کشور‌های عضو اکو در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ انتخاب شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره آش و غذا‌های سنتی در منطقه بولاغلار نیر گفت: در جشنواره آش و غذا‌های سنتی نیر علاوه بر پخت و عرضه انواع آش و غذا‌های سنتی به بازدیدکنندگان، تلاش شد تا ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نیر هم معرفی شود.

قاسمیان ادامه داد: از برگزاری جشنواره آش و غذا‌های سنتی در سطح بین‌المللی استقبال می‌کنیم و این آمادگی وجود دارد تا این جشنواره با توجه به میزبانی اردبیل به‌عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو، به‌صورت مطلوب و مناسب‌تر برگزار و زمینه حضور گردشگران خارجی فراهم آید.

او می‌گوید: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تلاش بر این است تا در استان اردبیل با گذر از گردشگری سنتی به‌سمت گردشگری مدرن، برای مردم استان تولید ثروت شود که امیدواریم در شهرستان نیر این برنامه تحولی هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.