سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی: امروز جلسه‌ای با ماجدی خواهم داشت/ دیدگاه‌های مختلفی درباره سرمربی ایرانی یا خارجی مطرح است

وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز جلسه‌ای با سرپرست فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی فوتبال دارم.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح شبکه رادیویی درباره بیانیه فدراسیون فوتبال گفت:  قرار بود بعد از شورای معاونین در خدمت ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال باشم، اما اولویت بندی کردم که ابتدا جلسه ای با سرپرست فدراسیون فوتبال داشته باشم. ما وظیفه حاکمیتی، نظارتی، کنترلی و حمایتی از فدراسیون های ورزشی داریم که در راستای وظایف خود در صحنه و در کنار تیم ملی هستیم و کمک می کنیم. ما آمادگی داریم که هر گونه حمایت مادی و معنوی  برای تصمیمات فنی فدراسیون فوتبال  در مورد تیم ملی را داشته باشیم.

صلاح نیست در رشته های ورزشی دخالت کنم 

سجادی گفت: نه تنها فوتبال، بلکه در هیچ کدام از رشته های ورزشی صلاح نیست که وزارت ورزش و جوانان دخالت فنی داشته باشد. در رشته ورزشی تخصصی ام دو و میدانی هم  به خودم  اجازه نمی دهم که دخالت کنم و به مسائل فنی این رشته ورزشی ورود کنم. 

همه دیدگاه ها درباره سرمربی تیم ملی فوتبال بررسی می شود 

وزیر ورزش و جوانان درباره انتخاب سرمربی ایرانی یا خارجی برای تیم ملی فوتبال گفت: دیدگاه های مختلفی در این باره وجود دارد.  عده ای کادر فنی داخلی و  بعضی هم کادر فنی خارجی را برای تیم ملی فوتبال انتخاب کردند. مطالب مختلفی منتشر می شود و عده ای دلسوزانه مطالبی مطرح می کنند. همه این دیدگاه ها  بررسی می شود. اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال  دیدگاه های خود را مکتوب برای ما فرستادند و امروز هم  به دست من می رسد و یک دیدگاه هم  نظرات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است، که ماجدی این دیدگاه را به من انتقال می دهد. 

عطایی به شایستگی سرمربی تیم ملی والیبال است 

سجادی درباره مبلغ قرارداد عطایی سرمربی تیم ملی والیبال گفت: اعداد و رقم را نمی دانم، اما عطایی دوست من است و مراحل رشدش را می دانیم که چقدر زحمت کشید و اثرات ارزشمندی بر ورزش والیبال گذاشته است. او به شایستگی سرمربی تیم ملی است. همچنین  آحاد مردم از کیفیت عملکرد والیبال راضی بودند و  از کادر فنی والیبال تشکر می کنم.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۵:۳۹ ۲۶ تير ۱۴۰۱
آقای سجادی عزیز لطفا در کاری که تخصص نداری دخالت نکن به حرف چندتا بازیکن گوش کردی رفتی قطر تو رخت‌کن که چی بشه بگی شما هم دغدغه تیم ملی رو داری چرا جو تیم ملی رو بهم زدید مردم در صورت نتیجه نگرفتن تیم ملی قطعا اول شما بعدش جناب استیلی رو که از زمان سرپرست شدن به این حاشیه ها دامن زدن رو قطعا مقصر اصلی خواهند دوتست
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۶ تير ۱۴۰۱
آقای وزیر !
الان وقت این کارها نیست !!!
با احساسات مردم بازی نکنید !!
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۶ تير ۱۴۰۱
فقط کیروش
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۵ تير ۱۴۰۱
یک تیم دسته یک هم بفرستید بهتر از اینهمه حاشیه و حاشیه سازیهاست
بازیکنها که نیم ساعت گیج میزنند و آخرش هم خون مارا تو شیشه ....بابا برچام هم اینهمه حرف نداشته
حمید
۲۲:۲۸ ۲۵ تير ۱۴۰۱
یو آخیم لو رو بیارید
تنها مربی که می تونه ایران رو به مرحله بعد ببره
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۵ تير ۱۴۰۱
آره برو دخالتتو تکمیل کن
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۵ تير ۱۴۰۱
فقط کیروش میتونه جلوی آبروریزی را بگيره بااحساسات مردم بازی نکنید با تشکر