معاون سابق توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش به گمانه زنی‌ها درباره حضور خود در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

با توجه به عزل عزیزی خادم در مجمع روز گذشته گمانه زنی‌ها درباره نامزد‌های احتمالی ریاست فدراسیون فوتبال بالا گرفته است. در همین راستا مهدی علی نژاد معاون سابق توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش که نقش مهمی در مذاکرات با فیفا و afc جهت تصویب اساسنامه فدراسیون داشت، یکی از کسانی است که در رسانه‌ها و محافل فوتبالی از او به عنوان نامزد احتمالی ریاست فدراسیون نام برده می‌شود.

به همین دلیل با او تماس گرفتیم و صحت و سقم موضوع را پیگیری کردیم.

علی نژاد در این گفت و گو اظهار داشت: من بعد از استعفا از معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکنون تلاش کردم که سکوت کنم و از کنار بسیاری از بداخلاقی‌های مطرح شده از طرف برخی جریان‌های خاص عبور کردم، اما در این برهه که عده‌ای با مطرح کردن من برای نامزدی ریاست فدراسیون فوتبال به دنبال اهداف خاص خود هستند، به صراحت عرض می‌کنم با وجود دعوت برخی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال و همچنین پیشکسوتان فوتبال برای حضور در این عرصه هیچگونه تصمیمی برای شرکت در انتخابات پیش روی ریاست فدراسیون فوتبال ندارم. اعتقاد دارم از میان اصحاب و دست اندرکاران فوتبال افراد شایسته بسیاری وجود دارند که می‌توانند این مسئولیت را به عهده بگیرند و نیازی به حضور بنده نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
نه شرکت کن.
آخرین اخبار