سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار قزوین بر تسریع در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

استاندار قزوین از بانک‌ها خواست در ارائه تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن و پرداخت قسط نخست آن سرعت عمل داشته باشند.

محمدمهدی اعلایی روز شنبه در جلسه شورای تامین مسکن استان قزوین گفت: پیمانکاران حوزه نهضت ملی مسکن بیش از سهم آورده متقاضیان بر روی تسهیلات بانکی حساب باز کرده‌اند، از این رو، بانک‌ها باید ظرف یک تا ۲ هفته آینده برای پرداخت قسط نخست تسهیلات به پیمانکاران اقدام کنند.

 باید موانع در بخش پرداخت تسهیلات بانکی از میان برداشته شود و بانک‌ها گزارش پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن را هر هفته به استانداری ارسال کنند.

استاندار قزوین بر ضرورت رفع موانع و مشکلات موجود در بخش تامین زمین در برخی از شهر‌های استان جهت احداث مسکن نهضت ملی تاکید و خاطرنشان کرد: در صورت توافق نکردن با مالکان زمین در این شهرها، پیشنهاد می‌شود از اراضی ملی و تحت مالکیت اداره کل راه و شهرسازی جهت ساخت و ساز استفاده شود.

در ادامه این نشست، مشکلات کیفیت اراضی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن، صدور پروانه و تسریع در تعیین تکلیف اراضی مورد نظر در شهر‌های دانسفهان، شال، شریفیه، الوند، تاکستان و محمودآباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

۷۰ هزار و ۸۸۶ متقاضی در حوزه نهضت ملی مسکن در سطح استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد، ۲۰ هزار و ۴۵۹ متقاضی تایید صلاحیت نهایی شده و ۱۹ هزار و ۶۴۰ متقاضی نیز افتتاح حساب کرده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.