سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۴ هزار نفر در ماهشهر مشغول به کار می‌شوند

فرماندار بندر ماهشهر گفت: از ۴ هزار نفر در شهرستان مشغول به کار می‌شوند و دستگاه‌های متولی اهتمام ویژه جهت تحقق اشتغالزایی دارند.

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: مقوله اشتغال یکی از مهمترین دغدغه‌ها در سایر جوامع و دولت‌ها بشمار میرود و کشور ما نیز از این امر مستثنی نبوده، ضمن اینکه میان اشتغالزایی و اشتغال آفرینی تفاوت‌هایی وجود دارد و مقوله اشتغال آفرینی چند گام جلوتر بوده که میطلبد مدیران دستگاه‌های متولی در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

او افزود: مطابق تعهدات درنظر گرفته شده در شورای برنامه ریزی برای شهرستان بندرماهشهر، سهمیه اشتغال بیش از ۴ هزار و سیصد نفر تعیین گردیده و انتظار داریم سایر دستگاه‌ها و صنایع حاضر در منطقه نسبت به رسیدن و تحقق این ظرفیت تلاش مضاعفی داشته و چشم انداز روشنی برای افزایش آمار اشتغال و کاهش نرخ بیکاری شهرستان را رقم بزنند.

فرماندار ماهشهر می گوید: بنده با توسعه صنعتی بویژه در صنایع بالادستی نظیر پتروشیمی در منطقه مخالف هستم، چون آثار منفی آن باتوجه به ظرفیت و اشباع صورت گرفته در سایر زمینه‌ها بواسطه وجود صنایع عظیم پتروشیمی، تاب و تحمل منطقه را کاهش داده و میبایست به مشاغلی در صنایع پایین دستی و دیگر مشاغل توجه ویژه‌ای داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.