سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاثیر بازی گروهی بر روحیه‌ی کاری و جمعی کودکان

محمدی گفت: در خصوص بازی‌های گروهی برای کودکان سعی شده بازی هایی انتخاب شود که بر روحیه‌ی کاری و جمعی کودکان تاثیر گذار باشد.

متین محمدی مسئول برگزاری مراسم پنجمین سالگرد باغ کتاب گفت: این مراسم شامل چند بخش از جمله نمایش خیمه شب بازی است که شامل نمایش کهن ایران می شود و علاقه مندیم در برنامه‌های مختلفی که برگزار می‌شود کودکان با نمایش‌های سنتی و شخصیت مبارک آشنا شوند.

به گفته محمدی نمایش عروسکی به نام مهمان ناخوانده با موضوع دوستی و همیاری با یکدیگر از جمله تئاتر‌هایی است که در این مراسم اجرا می‌شود، همچنین عروسک سازی از جمله برنامه‌های اختصاصی کودکان است که به شکل ساده برای اجرای نمایش به کودکان آموزش داده می‌شود.


محمدی گفت: از آن جایی که کودکان زمان زیادی را در خانه می‌گذرانند نیاز است تا پدر و مادر‌ها آموزش ببیند با وسایل ساده برای فرزندان خود عروسک نمایشی درست کنند و زمانی را با آن‌ها مشغول بازی شوند.

او می‌گوید: ایستگاه نقاشی با رنگ در این برنامه از صبح آغاز به کار کرده که تا کنون حدود ۴۰۰ کودک در این غرفه نقاشی کشیده اند، نقاشی در رها سازی احساس کودکان تاثیر دارد و آن‌ها به واسطه‌ی نقاشی و بازی با رنگ‌ها توانایی نشان دادن خود و احساساتشان را دارند، مهارت نقاشی به اعتماد به نفس  خلاقیت کودکان کمک می‌کند.

به گفته محمدی با حضور بازی گردان در باغ کتاب بازی گروهی با کودکان انجام می‌شود، این روز‌ها که بیشتر بازی‌ها انفرادی شده و بازی گروهی را کودکان فراموش کرده اند بازی‌های گروهی فرصت خوبی برای پرورش خلاقیت کودکان شده است تا آن‌ها با حضور در جمع‌های کودکانه با گروه همسالان خود بازی‌های مختلف را انجام دهند.

مسئول برگزاری مراسم پنجمین سالگرد باغ کتاب گفت: در خصوص بازی‌های گروهی برای کودکان، سعی شده بازی‌ هایی انتخاب شود که بر روحیه‌ی کاری و جمعی کودکان تاثیر گذار باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.