سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جریان بیست و هشتمین سفر استانی دولت سیزدهم؛

وزیر آموزش و پرورش از پروژه‌های نیمه تمام اسلام آبادغرب بازدید کرد/ نوری: رتبه‌بندی معلمان از هفته آینده عملیاتی می‌شود

وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور از پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان اسلام آبادغرب بازدید کرد.

یوسف نوری وزیر آموزش پرورش ظهر پنجشنبه در غالب بیست و هشتمین سفر استانی هیئت دولت به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شهرستان اسلام آبادغرب بازدید کرد.

وزیر آموزش و پرورش  ابراز امیدواری کرد با تکمیل پروژه های نیمه کاره و راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد، توجه بیشتر به کشاورزی و گردشگری و تغییر نگرش مردم نسبت به دروس هنرستانی شاهد کاهش آمار بیکاری در شهرستان اسلام آبادغرب باشیم.

نوری کشاورزی و گردشگری را از ظرفیت های بزرگ شهرستان اسلام آباد غرب برشمرد و گفت: بدون شک اگر از این دو ظرفیت به نحو شایسته ای استفاده شود می توان شاهد رفع و کاهش بسیاری مشکلات اقتصادی بود.

عملیاتی شدن رتبه‌بندی معلمان از هفته آینده

وزیر آموزش و پرورش گفت: از ابتدای هفته آینده هم با ارسال شیوه نامه اجرایی برابر آئین نامه ابلاغی هیات دولت، رتبه بندی معلمان آغاز می شود تا بخش اعظمی از مشکلات معیشتی آن ها کاسته شود.

نوری گفت: بازگشایی مدارس گامی عملی در راستای بسط عدالت آموزشی و تربیتی خواهد بود و امید می رود وضعیت علمی دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو بسیار بهتر از گذشته شود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین به متناسب نبودن خروجی این وزارتخانه و آموزش عالی با بازار کار اشاره و گفت: باید خروجی آموزش ما تولید نیروی کار باشد که این مهم بدون همکاری خانواده ها و توسعه هنرستان ها میسر نخواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.