سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

اختصاص اعتبار ۱۷ هزار میلیارد تومانی برای زیرساخت‌های کرمانشاه/ محقق شدن خواسته ۲۰ ساله مرزنشینان قصرشیرین با اجرای منطقه آزاد تجاری

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از تخصیص اعتبار ۱۷ هزار میلیارد تومانی برای زیرساخت‌های کرمانشاه خبر داد.

شهریار حیدری گفت:  تخصیص اعتبار ۱۰۰ درصدی ۱۷ هزار میلیارد تومانی برای زیرساخت‌ها، عمران و آبادانی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه است.

به گفته حیدری، معارفه مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین انجام شد و به این منطقه می‌بایست اعتبار ویژه تخصیص داده شود تا با راه اندازی منطقه آزاد تحول اقتصادی ایجاد شده و بیکاری به حداقل برسد.

حیدری گفت: امروز با حضور نماینده ویژه رییس جمهور در شهرستان قصرشیرین و آغاز عملیات اجرایی منطقه آزاد و افتتاح دفتر این منطقه یکی از خواسته های ۲۰ ساله و دیرین مرزنشینان این شهرستان و مردم استان کرمانشاه محقق شد.

به گفته حیدی، امید است سریع تر بودجه ای تخصیص یابد تا منطقه آزاد زودتر شروع بکار و اجرایی شود و به عنوان یک الگو در بین سایر مناطق آزاد تجاری عمل کند.

قصرشیرین بارانداز تجاری کشور 

مدیر منطقه آزاد تجاری قصرشیرین گفت: امید است با اختصاص اعتبار و توجه کافی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را به یکی از مناطق پیشتاز در این خصوص تبدیل کنیم و قصرشیرین به یک باراندار تجاری و اقتصادی کشور تبدیل شود.

نادر نادری گفت: منطقه آزاد یک ضرورت برای توسعه منطقه و استان کرمانشاه است که امید است با همدلی و  تلاش و پشتکار به رونق منطقه کمک کنیم.

 رییس جهاد کشاورزی قصرشیرین گفت: کشاورزی رکن و توسعه و تامین معیشت و محور اقتصاد مقاومتی است اکنون در قصرشیرین از کشت های گندم دیم آبی به سمت کشت چغندرقند و کلزا می رویم و اولین پیشنهاد برای شهرستان با توجه به مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم ایجاد کارخانه قند در منطقه با توجه به یک هزار و ۷۰۰ هکتار مزارع چغندرقند در سرپل ذهاب و ۲۰۰ هکتار در قصرشیرین است.

 مراد محمدیان فرد گفت: طرح گرمسیری از قصرشیرین می گذرد در حالیکه سهم ناچیزی از آن دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.