سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه های وزرای دولت سیزدهم در سفر به شهرستان های کرمانشاه

رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت پنجشنبه در قالب سفر استانی به استان کرمانشاه سفر می‌کنند و هر یک از معاونین رئیس جمهور، وزرا و روسای سازمان‌ها به نمایندگی از آیت الله رییسی به شهرستان‌های استان سفر خواهند کرد.

بر اساس برنامه‌ استانداری کرمانشاه، «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش در این سفر به عنوان نماینده رئیس جمهوری به شهرستان اسلام آباد غرب سفر خواهد کرد.

«عیسی زارع‌پور» و سید «احسان خاندوزی» وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارایی به ترتیب به شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و سنقر سفر خواهند کرد.

«بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی مطالبات مردمی برنامه سفر به شهرستان‌های کنگاور و صحنه را در دستور کار خود دارد.

سید «جواد ساداتی‌نژاد» وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری مطالبات شهرستان‌های جوانرود و روانسر را بررسی خواهد کرد و سید «عزت‌الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان هرسین حضور پیدا می‌کند.

«علی‌اکبر محرابیان» وزیر نیرو به ثلاث باباجانی می‌رود و سید «امیرحسین قاضی‌زاده» هاشمی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران قصد سفر به شهرستان پاوه را دارد.

«سعید محمد» مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی فردا به شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین سفر خواهد کرد.

«احمد وحیدی» وزیر کشور فردا به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری بررسی مشکلات شهرستان کرمانشاه را بر عهده دارد.

 در این سفر «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده و حجت الاسلام و المسلمین سید «رضا تقوی» عضو شورای هماهنگی و ارتباطات با روحانیت به کرمانشاه سفر می‌کنند، اما استانداری کرمانشاه تاکنون برنامه‌ای در رابطه با سفر آنان ارائه نداده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.