سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش نخستین نمایشگاه تخصصی خانواده در مشهد

برای نخستین بار در کشور، نمایشگاه تخصصی خانواده در محل نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن همه تلاشش را می‌کند تا از طریق خانواده به جامعه ما آسیب بزند و هدفش فرهنگ دینی ما است و ما باید با آگاهی کامل در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

آیت الله صدیقی گفت: جلوه ولایت در خانواده و مادران پاکدامن و خوب است و آبروی امروز جامعه ما از خانواده‌های پاکدامن و خوب است.

او گفت:جامعه سالم معلول خانواده سالم است و جامعه‌ای که در آن خانواده سالم باشد جامعه سالم است.

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر می‌خواهید همه چیز داشته باشید و به همه چیز برسید باید خانواده هایمان را الهی به با آوریم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشهد گفت: باتوجه به اینکه عنوان این نمایشگاه خانواده است مقرر شد که در دوازده گروه طبقه بندی و موضوعات نمایشگاهی در دو قسمت اصلی برنامه ریزی شود.

رضایی گفت: گروه‌هایی که در نمایشگاه پیش بینی شده گروه خانواده پوشش و عفاف، گروه خانواده و تغذیه غذا‌های سنتی و ارگانیک که در آن نیز غذا‌های سنتی و طبیعی به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

او گفت: گروه دیگر گروه خانواده، تفریح، نشاط و سفر است که با مدیریت میراث فرهنگی انجام می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: گروه بعدی نیز گروه عفاف در معماری است که به موضوع تغییرات معماری ایرانی و اسلامی با همکاری دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه علمی کاربردی اختصاص پیدا کرده است.

رضایی گفت: گروه بعدی اختصاص یافته گروه خانواده و فضای مجازی است که به همین منظور در طول مدت برگزاری نمایشگاه کارگاه‌های سواد رسانه‌ای، تولید کلیپ، مسابقه دوبله فیلم و سرگرمی برگزار خواهد شد.

او گفت: با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار است بخشی تحت عنوان خانواده و ایثار و شهادت داشته باشیم که در آن خوانش وصایای شهدا با موضوع عفاف و حجاب صورت خواهد گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.