سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته امامت و ولایت

دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس از برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته امامت و ولایت به همت کانون‌های مساجد استان خبر داد.

حجت الاسلام حسین امیدی به اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته امامت و ولایت به همت کانون‌های مساجد استان اشاره و گفت: این برنامه‌ها با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج و فعالان فرهنگی مساجد در بیش از یک هزار و ۳۵۳ باب کانون فرهنگی برگزار می‌شود.

او گفت: فاصله زمانی عید قربان تا عید غدیر با عنوان دهه ولایت و امامت نامگذاری شده است که در این ایام برنامه‌ها حول محور غدیر و مولای متقیان حضرت علی (ع) برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: علاوه بر برپایی مراسم‌های جشن و سرور در شب و روز عید سعید غدیر خم، کانون‌های مساجد کارگاه آموزشی غدیرشناسی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی با توزیع شربت و سیرینی، محافل انس با قرآن و نشست‌های بصیرت افزایی و ولایت مداری را نیز تدارک دیده اند.

حجت الاسلام امیدی از برگزاری مسابقات کتابخوانی و برپایی نمایشگاه‌های کتاب با موضوع غدیر خبر داد و گفت: اعزام کاروان‌های زیارتی به عتبات عالیات و مشهد مقدس، اهدای هدیه به همنامان مولا علی (ع)، سخنرانی بین الصلاتین ائمه جماعات، اهدای ثواب تلاوت طرح «تلات نور» و نذر‌های صلوات و ختم قرآن نیز از دیگر برنامه هاست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: کانون‌های مساجد به تاسی از مولای متقیان توزیع بسته‌های معیشتی و تهیه و توزیع غذای گرم را نیز پیش بینی کرده اند.

او گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا کانون‌های مساجد با همکاری پایگاه‌های بسیج همچنان به یاری خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار شتافته اند.

امیدی، شرکت در برنامه‌هایی نظیر پیاده روی خانوادگی و شادپیمایی را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت برشمرد و گفت: مسابقات ورزشی جام ولایت در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال در شیراز، اردو‌های جهادی، تقدیر از فعالان کانونی، دیدار با خانواده‌های شهدا و اجرای اردو‌های درون و برون استانی ویژه اعضا نیز در دهه امامت و ولایت اجرا خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.