مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس از انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک بین این ستاد و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف احیای کارکرد‌های فراموش شده مساجد، خبر داد.

حجت الاسلام حسین امیدی گفت: این تفاهم نامه با هدف این تفاهمنامه با هدف احیای بسیاری از کارکرد‌های فراموش شده مساجد، تاسیس کانون فرهنگی هنری در مساجد دانشگاه‌های علوم پزشکی تحت پوشش و ایجاد تعامل بین مراکز علمی، آموزشی و فرهنگی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منعقد شده است.

او گفت: اجرای برنامه‌های های مشترک با استفاده از ظرفیت‌های عظیم بیوت الهی و جوانان مؤمن و متعهد مسجدی و توجه به مقوله بهداشت محلات (شهری و روستایی) و استفاده از ظرفیت اردو‌های جهادی به منظور ارائه خدمات بیشتر به مناطق محروم از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

حجت الاسلام امیدی گفت: اجرای برنامه‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌ها و فضا‌های در اختیار از تعهدات بین ۲ نهاد مذکور بوده است.

او گفت: همکاری در راستای برگزاری اردو‌های جهادی و بازدید‌های علمی و ارائه خدمات مورد نیاز به مناطق محروم و برگزاری دوره‌های آموزشی تامین سلامت و خدمات بهداشتی به منظور آشنایی اقشار مختلف مردم با استفاده از ظرفیت اعضای کانون‌های مساجد از دیگر مواردی است که در تعهدات تفاهمنامه آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار