سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار حریق کارگاه حلاجی در کاشان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از تلاش موثر و سریع تیم‌های عملیاتی چهار ایستگاه آتش نشانی در حادثه آتش سوزی کارگاه حلاجی الیاف خبر داد.

روح الله فدائی گفت: امروز چهارشنبه ۲۲تیر خودرو‌های اطفائیه چهار ایستگاه آتش نشانی پس از اعلام خبر وقوع یک فقره آتش سوزی در کارگاه حلاجی الیاف به ستاد فرماندهی این سازمان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته او، خودرو‌های اطفائیه از ایستگاه‌های یک، دو، سه و چهار در زمان طلایی سه دقیقه (سه تا پنج دقیقه زمان استاندار برای رسیدن به حوادث داخل شهری است) به محل حادثه کارگاه حلاجی الیاف واقع در بلوار دانش رسیدند.

او می‌گوید: تیم‌های عملیاتی با توجه به اهمیت حادثه و گستردگی آتش به دلیل وجود مواد اشتعالزای بسته‌های الیاف با تلاشی موثر و سرعت عمل بالا در رسیدن به محل حادثه توانستند موفق به اطفاء حریق شوند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش نشانان تمامی مراحل اطفاء حریق از جمله لکه‌گیری و خاموش کردن آتش‎‌های پنهان را انجام دادند.

فدائی گفت: علت آتش سوزی تاکنون با توجه به وسعت حریق قابل تشخیص نبوده و علت آن توسط کارشناسان کمیته علت یابی حوادث و حرائق سازمان بررسی و اعلام می‎ شود.

آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با پنج ایستگاه و ۲۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین به شهروندان کاشانی خدمت‌رسانی می‌کند.

شهرستان کاشان با برخورداری از ۲ شهرک و چهار ناحیه صنعتی به مساحت هزار و ۵۰۰ هکتار و بیش از هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی فعال در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.