سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان وضعیت اقتصادی کشور را بهبود می‌بخشد

رئیس بازرسی کل خوزستان گفت: حمایت و تقویت شرکت‌های دانش بنیان موجب بهبود وضعیت اقتصادی کشور می‌شود.

محمد آقاجری گفت: در این زمینه در سال‌های گذشته قوانین خوبی تصویب شده بود و در سال جاری با نامگذاری سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری، تک تک کارگزاران نظام مکلف شدند این موضوع مهم را اجرایی کنند و شرکت‌های دانش بنیان را مورد حمایت قرار داده و تسهیلات لازم برای فعالیت این شرکت‌ها فراهم آورند.

او می گوید: نگاه ما حمایت از یک فرد و یک شرکت نیست بلکه حمایت از مجموعه‌هایی است که امنیت اقتصادی کشور را تامین می‌کنند.

به گفته او در این نشست هم اندیشی می‌بایست چالش ها، موانع بررسی و آسیب شناسی شود و از شرکت‌های دانش بنیان حمایت لازم به عمل آید.

آقاجری گفت: با توجه به تنوع منابع در استان انتظار می‌رود زمینه رشد و توسعه و افزایش شرکت‌های دانش بنیان در استان مهیا گردد.

رئیس بازرسی کل استان خوزستان می‌گوید: در این زمینه تیم کارشناسی ویژه‌ای برای حوزه نفت در این اداره کل تشکیل شده که می‌تواند مشورت بدهد و کمک کند و شرایط این امر را تسهیل نماید.

این مقام مسئول گفت: از همه دستگاه‌هایی که در زمینه دانش بنیان فعال هستند، حمایت به عمل می‌آید و انتظار داریم سازمان‌ها نمایندگان خود را در رابطه با شرکت‌های دانش بنیان هم به ما و هم به این شرکت‌ها معرفی نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.