از سوی شرکت ملی حفاری ایران نشستی تحت عنوان هم اندیشی تولید دانش بنیان و صنعت حفاری برگزار شد.

با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» و تاکید ایشان بر حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان، از سوی شرکت ملی حفاری ایران نشستی تحت عنوان «هم اندیشی تولید دانش بنیان و صنعت حفاری» برگزار شد.

 رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری گفت: این نشست تخصصی با حضور مقامات استانی، مدیران و روسای مراکز علمی پژوهشی و دانشگاه ها، شرکت‌های دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های سازنده تجهیزات صنعت حفاری، بانک‌ها و صنایع و معادن استان خوزستان و مدیران ارشد صنعت نفت و حفاری در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت در اهواز آغاز بکار کرده است.

جهانبخش راهداری می گوید: سه پنل تخصصی با عنوان «نقش دانشگاه‌ها در تولید دانش بنیان (تبیین شعار سال)»، «نقش شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان در تولید دانش بنیان (موانع، چالش‌ها و راه حل ها)» و «نقش حامیان در تولید دانش بنیان (حمایت‌ها و تسهیل گری تولید دانش بنیان)» تشکیل می‌شود.

به گفته او انتظار می‌رود مسائل و موارد مطرح شده در آن دستاورد قابل توجهی برای صنعت استان به ویژه صنعت حفاری و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در بر داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.